Hold da kæft hvor jeg til tider synes det er hårdt at have et handikappet barn. Ja hun er handikappet. Hun har adhd. Folk ser det bare ikke som et handikap. Konstant får jeg af vide, hun er da så sød, er i sikker på at hun har det så svært, ja alle får jo diagnoser osv.
Jeg er så træt af at skulle forholde mig til andres holdninger. INGEN kan forstå at både børnehave/skole og os har råbt vagt i gevær. Vi overdriver åbenbart. Men de ser ikke hende for fuld udblæsning. Ej heller at man ikke kan "bare lade hende være længere oppe!" for så får vi sgu et barn der ikke kan styre sig.
Jeg synes det er så ufattelig hårdt.
Jeg skulle bare af med luft.
Vi måtte endnu engang melde fra til et familiearrangement fordi det lå kl 8 om aftenen. De bliver så sure. De kan ikke forstå at hun ikke bare sover længere om morgenen men står op samme tid og så har vi en pige der er bundulykkelig hele dagen derpå. De må da selv om hvornår de vil holde fødselsdag men burde ikke skælde ud over vi ikke kommer så.
!¤%#/"(
Jeg har selv et handicappet barn med en hjerneskade, ikke at man som sådan kan se det på hende, men det er hårdt...
Mange siger, det er da ikke slemt og hårdt, at have et handicappet barn..
Det er faktisk ret hårdt.
Vores pige er sent udviklet motorisk, går ikke helt normalt som alle andre børn, hendes gang er meget stift i det, hofteskålene sidder ikke som de skal, ikke noget bekymrende..
Hun har ikke meget sprog, hun har Alligevel rykket sig meget sprogligt de sidste 3-4 mdr.. Fra ikke at sige noget til nu hvor hun siger end masse enkelt ord, gentager hvad vi siger.. Hun er tit svær at forstå, når hun snakker, hun har ikke sprog nok til at udtrykke sig, så når hun udtrykker sig, græder hun eller bliver sur...
Vores nætter er meget skiftende dag til dag pga hendes hypermobilitet, nogle nætter er lange, pga af smerter i kroppen pga mobiliteten... Andre nætter kan være fantastiske uden afbrydelser...
Så dem der siger det er da ikke så svært, må gerne prøve at være her i en uge.. 
Trods alt det, så har min datter det mest fantastiske humør hver dag, det er så fedt at se.. 
Mange kan os blive lidt mopset når vi melder fra til noget, især når vores datter har brug for at blive skærmet af...