Frelsens hær julepakke indhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
5 svar
3 synes godt om
17. december 2014

Anonym trådstarter

Wee. vi er blevet velsignet med en julehjælps pakke fra frelsens hær. Er så glad og taknemmelig. Gad vide hvad den indeholder? Er der nogen der ved det? Er super nysgerrig men den skal først hentes i morgen.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Wee. vi er blevet velsignet med en julehjælps pakke fra frelsens hær. Er så glad og taknemmelig. Gad vide hvad den indeholder? Er der nogen der ved det? Er super nysgerrig men den skal først hentes i morgen.  

Kære du.

Stort tillykke med din julepakke. Hvor er det dejligt, at der findes sådanne muligheder. Jeg ved desværre ikke, hvad den indeholder.

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Kære du.

Stort tillykke med din julepakke. Hvor er det dejligt, at der findes sådanne muligheder. Jeg ved desværre ikke, hvad den indeholder.

Ja vi er bare så spændte! Og lettede nu bliver det en god jul for os og børnene. Jeg er bare så glad. Og nysgerrig det jo som at få en julegave man ved man bliver glad for, samtidig med man er spændt på hvad der er i. 

Anmeld

17. december 2014

DortheL

Anonym skriver:

Hvor skønt!

sidst jeg fik var der lige forskellige ting som glaskartofler, en pose chips og et stykke legetøj.... Og et gavekort på 600!!!!!! til Bilka, Føtrx eller Kvickly :-) 

Anmeld

17. december 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Et gavekort til dagligvarer(kan ikke huske om det er Føtex eller Rema de samarbejder med) vores var på 800 kr sammenlagt fordelt på 2 stk, mener beløbet er forskelligt udfra hvem der har behov for mest...

Noget legetøj - vi fik en æske med en legobil sidste år, og et kalhallaspil

En godtepose mener der var en juice efter eget valg, en clementin, en lille pose med noget slik, og en figenstang...

Hos os var det superhyggeligt med at mødes med dem og synge lidt salmer førend man kom op og fik overrakt gavekortet og bagefter kunne gå ind i deres andet lokale hvor de andre ting var

Ved selvfølgelig ikke om det er det samme i år, glemte helt at søge hos dem da der var så mange andre ting og det ikke var åbnet for ansøgninger da jeg sad og lavede det med de andre...

Anmeld

17. december 2014

Mutti2

Sidste fik vi også fra dem. Et gavekort  på 4-500 kr (en mor + datter) og så fik jeg en lille brugt bamse til datteren. 

Der var også lidt "drenge"-LEGO. Men ikke noget der var relevant for os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.