Forvirret igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2014

Emsen22

Hej allesammen. Håber i kan hjælpe! Har forventet mens dato i dag, men der er intet kommet kan jo være det kommer senere, men det plejer at komme natten over. Nå men mit spørgsmål er så: havde jo ægløsning D. 7 (forventet d.4) og tænkte at mine mens skulle komme D. 21 så, men har fået af vide den både skulle komme i dag, og andre siger den 21. Skal jeg så gå ud fra nu, at mens slet ikke kommer, eller at den kommer D. 21? Jeg har haft meget øm/ondt i lænden de sidste par dage og murren i underlivet siden ÆL. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

BinaMor

det er for tidligt at tænke den ikke kommer overhovedet, ihvertfal.

hvis du er i tvivl om graviditet så prøv at tage en test

Anmeld

17. december 2014

l.kjoeller

Mens kan sagtens svinge lidt under projekt  baby. Og er jo forskelligt fra person  til person.  Ville teste om et par  dage hvis ikke  det er kommet men du kan ikk regne med det bliver væk fordi det er et lille døgn forsinket 

Anmeld

17. december 2014

Emsen22

BinaMor skriver:

det er for tidligt at tænke den ikke kommer overhovedet, ihvertfal.

hvis du er i tvivl om graviditet så prøv at tage en test

Okay, det virker sgu bare så mystisk 

tog en test i forgårs der var negativ. Men hvis man regner termin ud fra ÆL er jeg jo også kun 3+3 i dag (hvis der er noget) 

Anmeld

17. december 2014

Emsen22

l.kjoeller skriver:

Mens kan sagtens svinge lidt under projekt  baby. Og er jo forskelligt fra person  til person.  Ville teste om et par  dage hvis ikke  det er kommet men du kan ikk regne med det bliver væk fordi det er et lille døgn forsinket 

Tak for svar. Prøver at teste hvis den ikke er kommet D. 21 

Anmeld

17. december 2014

l.kjoeller

Emsen22 skriver:

Tak for svar. Prøver at teste hvis den ikke er kommet D. 21 

God ide. Ca 14 dage efter ægløsning kan man somregel  teste positiv  er min erfaring.  Nogen lidt før nogen  senere selvfølgelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.