Kan det være et tegn? : /

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2014

Heidi.R.

kan det være et graviditets-tegn hvis ens mave klør rimelig tit en gang imellem???

Hva siger i tøser ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Fine_007

Jeg kan ikke afvise det, men jeg må være ærlig og sige, at jeg aldrig har hørt om/oplevet kløe på maven som et tidligt graviditetstegn. 

Anmeld

17. december 2014

Heidi.R.

Fine_007 skriver:

Jeg kan ikke afvise det, men jeg må være ærlig og sige, at jeg aldrig har hørt om/oplevet kløe på maven som et tidligt graviditetstegn. 

ok takker for synes nu også det ville være lidt mærkeligt måske... 

Anmeld

17. december 2014

Fine_007

Heidi.R. skriver:

ok takker for synes nu også det ville være lidt mærkeligt måske... 

Hehe, ja måske.. men jeg kender også til, når man bare virkelig håber på, at graviditeten er der 

Held og lykke!

Anmeld

17. december 2014

Heidi.R.

Fine_007 skriver:

Hehe, ja måske.. men jeg kender også til, når man bare virkelig håber på, at graviditeten er der 

Held og lykke!

takker 

god jul

Anmeld

17. december 2014

biniek

jeg tror godt det kan være et tegn. 

ingen ved hvordan kroppen reagerer. 

Anmeld

17. december 2014

Phlikkan

Ikke for at ødelægge noget, men det kan også sagtens være at der er noget du vasker dit tøj med der giver kløe og irritation.

Min mave er først nu begyndt at klø en lille smule i ny og næ, og jeg er i 17 uge med en mave der vokser meget.

Vent til forventet mens og tag en test. :-) Kroppen driller ofte en når man ønsker noget inderligt og den eneste måde at virkelig finde ud af det er vel at tage en test når tiden til det er der. :-)

Anmeld

17. december 2014

frkanonym

Heidi.R. skriver:

kan det være et graviditets-tegn hvis ens mave klør rimelig tit en gang imellem???

Hva siger i tøser ? 

Jeg har haft en veninde, hvor det kløede ekstremt meget på hendes mave, helt nede. 

Så jeg tror godt, det kan være et tegn. Alle er forskellige og har forskellige symptomer

Anmeld

17. december 2014

Heidi.R.

Tusind tak tøser. ja hvad ska man snart tro, det er jo meget svært ikke at tænke for meget over det, og tror jeg bestemt ikke er ene om det.. men så er det jo godt det er juletid, så man har jo nok andet at se til, som feks julegave-indkøb osv...

ved desvære ikke helt hvornår jeg ska ha mit mens , for min cyklus synes jeg er stadig ret uræggelmæssig så jeg må se, .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.