nogen der havde helt normal mens og gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2014

Anonym trådstarter

Hej :-) 

Ville hører om der er nogen herinde som havde en næsten normal mens og var gravide? 

Jeg havde bekkænløsning i min sidste graviditet og nu er den kommet tilbage og havde en underlig mens denne gang, den kom først som noget brunligt noget 2 dage før... så kom det brunlige igen og blev til en normal mens efter 1 dag, fandt det lidt underligt, så skænkede tanken om jeg kunne være gravid uden at opdage det, så ville lige høre jer ad om det er sket for nogen?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Diosa85

Anonym skriver:

Hej :-) 

Ville hører om der er nogen herinde som havde en næsten normal mens og var gravide? 

Jeg havde bekkænløsning i min sidste graviditet og nu er den kommet tilbage og havde en underlig mens denne gang, den kom først som noget brunligt noget 2 dage før... så kom det brunlige igen og blev til en normal mens efter 1 dag, fandt det lidt underligt, så skænkede tanken om jeg kunne være gravid uden at opdage det, så ville lige høre jer ad om det er sket for nogen?:-)

Da jeg var gravid sidste år (fik en abort) der blev graviditeten først opdaget da jeg var 10+5 henne selvom min læge og jeg troede jeg kun var 5+2-3 stykker henne fordi jeg havde haft min mens helt normalt hele tiden. 

Anmeld

17. december 2014

Julie M

Diosa85 skriver:

Da jeg var gravid sidste år (fik en abort) der blev graviditeten først opdaget da jeg var 10+5 henne selvom min læge og jeg troede jeg kun var 5+2-3 stykker henne fordi jeg havde haft min mens helt normalt hele tiden. 

Havde du haft hvad der svarer til en normal menstruation? Altså evt. Smerter i underlivet og en normal blødning...? 

Anmeld

17. december 2014

l.kjoeller

Med de historier  man hører så ville  jeg teste da det ikke er umuligt  du er gravid 

Anmeld

24. december 2014

Diosa85

Julie M skriver:

Havde du haft hvad der svarer til en normal menstruation? Altså evt. Smerter i underlivet og en normal blødning...? 

Hov modtog først mail om svar nu. Så beklager det sene svar. 

Ja jeg havde helt normal mens alle gange selvom jeg var gravid. Der var ingen ændringer. 

Jeg testede udelukkende fordi jeg begyndte at få ondt i underlivet ved samleje og havde taget på på kort tid hvilket jeg normalt aldrig har gjort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.