Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årgangs Mor skriver: Altså er det selve kokosnødden eller selve det rundt om nødden dvs som den ser ud inden man kommer ind til selve nødden, hvis det giver mening
Altså er det selve kokosnødden eller selve det rundt om nødden dvs som den ser ud inden man kommer ind til selve nødden, hvis det giver mening
Den hårde skal med hår på er fjernet og så er der sådan et tyndt brunt lag rundt om det hvide og det kan også spises
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Den hårde skal med hår på er fjernet og så er der sådan et tyndt brunt lag rundt om det hvide og det kan også spises
Sjovt har aldrig lagt mærke til til at der er et lag mellem skal og den hvide kokos
Årgangs Mor skriver: Sjovt har aldrig lagt mærke til til at der er et lag mellem skal og den hvide kokos
Man ser det for det meste også først når man får den helt ud
Kay skriver: Man ser det for det meste også først når man får den helt ud
Vores nødder knækker altid i mange dele og spiser kokosen så måske derfor vi aldrig har opdaget det, troede ikke man kunne få det helt ud, uden at smadre skallen
Årgangs Mor skriver: Vores nødder knækker altid i mange dele og spiser kokosen så måske derfor vi aldrig har opdaget det, troede ikke man kunne få det helt ud, uden at smadre skallen
Den yderste skal er smadret i 3 dele...min mand slår helevejen rundt med bagsiden af en kniv og så flækker den men den plejer ikke komme hel ud
Kay skriver: Den yderste skal er smadret i 3 dele...min mand slår helevejen rundt med bagsiden af en kniv og så flækker den men den plejer ikke komme hel ud
Måske vi er for voldsomme, må vi prøve næste gang
hvordan gør i så ang kokosmælken inderst
Var det mig der vandt? Var det mig der vandt? Pleeeaaaase sig at det var mig der vandt - jeg vinder aldrig! Og for at være helt ærlig, så var det ikke engang mig der gættede det, men min mand
Årgangs Mor skriver: Måske vi er for voldsomme, må vi prøve næste gang hvordan gør i så ang kokosmælken inderst
Jamen den ligger jo fint inderst inde og når det hårde er væk er den lige til at skære over og hælde mælken fra
Soffy27 skriver: Var det mig der vandt? Var det mig der vandt? Pleeeaaaase sig at det var mig der vandt - jeg vinder aldrig! Og for at være helt ærlig, så var det ikke engang mig der gættede det, men min mand
Ja du vandt og din mand var ikke med så han kan ikke vinde
Man skal havde en profil for at være med jo så du har bare overhørt noget der gav dig ideen til at gætte
Wihuuuu jeg vandt Manden mener dog det er lusket Ved ikke hvilken planet han kommer fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128