gæt hvad dette er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

Kay

Årgangs Mor skriver:

Altså er det selve kokosnødden eller selve det rundt om nødden dvs som den ser ud inden man kommer ind til selve nødden, hvis det giver mening 

Den hårde skal med hår på er fjernet og så er der sådan et tyndt brunt lag rundt om det hvide og det kan også spises

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Kløver

Kay skriver:

Den hårde skal med hår på er fjernet og så er der sådan et tyndt brunt lag rundt om det hvide og det kan også spises

Sjovt har aldrig lagt mærke til til at der er et lag mellem skal og den hvide kokos  

Anmeld

16. december 2014

Kay

Årgangs Mor skriver:

Sjovt har aldrig lagt mærke til til at der er et lag mellem skal og den hvide kokos  

Man ser det for det meste også først når man får den helt ud

Anmeld

16. december 2014

Kløver

Kay skriver:

Man ser det for det meste også først når man får den helt ud

Vores nødder knækker altid i mange dele og spiser kokosen så måske derfor vi aldrig har opdaget det, troede ikke man kunne få det helt ud, uden at smadre skallen  

Anmeld

16. december 2014

Kay

Årgangs Mor skriver:

Vores nødder knækker altid i mange dele og spiser kokosen så måske derfor vi aldrig har opdaget det, troede ikke man kunne få det helt ud, uden at smadre skallen  

Den yderste skal er smadret i 3 dele...min mand slår helevejen rundt med bagsiden af en kniv og så flækker den men den plejer ikke komme hel ud

Anmeld

16. december 2014

Kløver

Kay skriver:

Den yderste skal er smadret i 3 dele...min mand slår helevejen rundt med bagsiden af en kniv og så flækker den men den plejer ikke komme hel ud

Måske vi er for voldsomme, må vi prøve næste gang 

hvordan gør i så ang kokosmælken inderst  

Anmeld

16. december 2014

Soffy27

Var det mig der vandt? Var det mig der vandt? Pleeeaaaase sig at det var mig der vandt - jeg vinder aldrig! Og for at være helt ærlig, så var det ikke engang mig der gættede det, men min mand 

Anmeld

16. december 2014

Kay

Årgangs Mor skriver:

Måske vi er for voldsomme, må vi prøve næste gang 

hvordan gør i så ang kokosmælken inderst  

Jamen den ligger jo fint inderst inde og når det hårde er væk er den lige til at skære over og hælde mælken fra

Anmeld

16. december 2014

Kay

Soffy27 skriver:

Var det mig der vandt? Var det mig der vandt? Pleeeaaaase sig at det var mig der vandt - jeg vinder aldrig! Og for at være helt ærlig, så var det ikke engang mig der gættede det, men min mand 

Ja du vandt og din mand var ikke med så han kan ikke vinde ��

Man skal havde en profil for at være med jo  så du har bare overhørt noget der gav dig ideen til at gætte

Anmeld

16. december 2014

Soffy27

Wihuuuu jeg vandt  Manden mener dog det er lusket Ved ikke hvilken planet han kommer fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.