Blødning nu , normalt ?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2014

*Agnete*

Godaften piger :-)

så søger jeg råd og erfaring igen igen .

det er nu 11 dage siden ÆU og igår fik jeg menstruation , er det normalt ? (Fik ikke lagt æg tilbage).

idag er det helt normal menstruation men med rigtig mange kraftig mavesmerter, normalt?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

*Agnete*

Ingen hjælp :/?

Anmeld

16. december 2014

A1990

Jeg ved det desværre ikke

Anmeld

17. december 2014

Stabel

*Agnete* skriver:

det er nu 11 dage siden ÆU og igår fik jeg menstruation , er det normalt ? (Fik ikke lagt æg tilbage).

idag er det helt normal menstruation men med rigtig mange kraftig mavesmerter, normalt?? 

Jeg ved det ikke, men jeg tænker at det lyder rimeligt, da du jo ikke har fået lagt æg tilbage, har du fået en æggeløsning og dermed skal du få din mens ca 12 dage senere. 

Kroppen følger nok ikke den normale cyklus når man har været inde og "pille"/ fylde dig op med hormoner.

Anmeld

17. december 2014

LilleMie

*Agnete* skriver:

Jeg synes, at det lyder helt normalt. Jeg fik min 5 dage efter ÆU (fik heller ikke sat æg op), men på klinikken havde de sagt, at jeg kunne forvente den en uges tid efter - tror ved mig, at den kom så hurtigt, fordi jeg ikke havde fået det sidste ægløsende medicin.

Jeg havde næsten ikke ondt ved min mens, men jeg er også en af dem, der sjældent har ondt ved mens, så det tænkte jeg ikke over. Jeg tror dog, at det er helt normalt at have ondt, men hvis du er i tvivl, så ring til klinikken 

Anmeld

17. december 2014

Lilotte87

Det lyder helt normalt. Men vi kan jo ikke garantere at smerterne er normale. Men din slimhinde er jo stimuleret af hormonerne, så det kan sikkert give øgede smerter når den skal ud. 

Ring til klinikken hvis du er i tvivl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.