Nemlig.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

M &.I

Soffy27 skriver:

Vi bestiller derfra hver uge

, og der købes trofast 18 l. Mælk om ugen, og de kan holde sig i 8 dages tid.. Det letter virkelig en hverdag med små børn! 

Ja vi er også blevet meget trætte. 

Så alt man bestiller brød mælk alt mulig kan holde længe tid. Har i aldrig fået nogennsom udløber en eller to dag Fks brød æg mælk eller hvad det end er. ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

TNBC

Mor&prins skriver:

Ja vi er også blevet meget trætte. 

Så alt man bestiller brød mælk alt mulig kan holde længe tid. Har i aldrig fået nogennsom udløber en eller to dag Fks brød æg mælk eller hvad det end er. ????

Jeg mener at have læst/set at de altid sørger for at varene kan holde sig en uges tid eller sådan noget, fordi de jo ved at folk bestiller til længere tid, så de tager dem der kan holde sig længst. 

Jeg har i hvert fald aldrig fået noget der udløb dagen efter eller to dage efter.

Anmeld

17. december 2014

M &.I

Jeg har betalt med dankort/ visakort. Når chauffør kommer skal jeg bare tage varer, eller skal jeg også give han penge ?? 

Anmeld

17. december 2014

mor_til_L

hvor meget spare i i forhold til hvis i gik ned og købte det i en fysisk butik?

Anmeld

17. december 2014

TNBC

Mor&prins skriver:

Jeg har betalt med dankort/ visakort. Når chauffør kommer skal jeg bare tage varer, eller skal jeg også give han penge ?? 

Du har jo betalt det.
Jeg har aldrig givet noget.

Anmeld

17. december 2014

TNBC

Siss89 skriver:

Jeg ved ikke hvor meget jeg sparede hver gang, men der kommer tilbud ligesom i butikker.
og det gode ved at bestille det over nettet, er at du ikke bliver fristet til at købe noget ekstra. Du går ikke forbi noget, og siger; Ej det skal jeg også lige have. Det er der mange spare penge, fordi de ikke køber mere end det de faktisk skulle have.

Anmeld

17. december 2014

M &.I

Siss89 skriver:

Jeg har 50 varer betalt 498kr så det er det sammen som vi gå ud og handler. 

Anmeld

17. december 2014

Soffy27

Kød har en minimum holdbarhed på 2 dage, men det smækker vi jo bare i fryseren.. Vi laver madplan til en uge, og når madvarerne kommer så koordinerer vi de forskellige retter med holdbarheden.. Tit er er der fri levering eller meget billig levering + der altid er en eller anden form for gave fra dem. Den skal man så gå ind og vælge.. I denne uge er det en flaske Bailey som man så får kvit og frit, men det plejer at være mindre ting som en lille tandpasta, ost, eller pålæg. Synes faktisk at det fungere ganske godt, og det spare os herhjemme for tid og stress i et supermarked 

Anmeld

17. december 2014

Sandratoft

Vi kan heller ikke bestille fra nemlig.com (jylland) så vi vil prøve osuma i stedet, har hørt rigtig godt om det  

Anmeld

17. december 2014

M &.I

Sandratoft skriver:

Vi kan heller ikke bestille fra nemlig.com (jylland) så vi vil prøve osuma i stedet, har hørt rigtig godt om det  

Er det et dansk hjemmeside??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.