forvirret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

215 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2014

Chr88

Jeg har testet for ægløsning og fik en svag streg de første par dage, men så kom der en positiv streg og dagen efter en svag streg igen. Nu har jeg så lige prøvet at tage en igen og den er stadig svag. Der burde vel ikke være nogen streg overhovedet når jeg fik en positiv i torsdags?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

MorTilDenDejligste

Chr88 skriver:

Jeg har testet for ægløsning og fik en svag streg de første par dage, men så kom der en positiv streg og dagen efter en svag streg igen. Nu har jeg så lige prøvet at tage en igen og den er stadig svag. Der burde vel ikke være nogen streg overhovedet når jeg fik en positiv i torsdags?

en ÆL test er positiv når test stregen er enten lige så tydelig/kraftig eller mere end kontrol stregen. en ÆL test kan sagtens vise 2 streger i en hel cyklus uden at det betyder den er positiv, da det kun er når test stregen er lige eller mere tydelige som kontrolstregen at du har æl. håber det gav mening

Anmeld

16. december 2014

l.kjoeller

Chr88 skriver:

Jo. Man  har vidst næsten hele tiden en smule  af hormonet i kroppen 

Anmeld

16. december 2014

Chr88

Puha så er jeg mere rolig☺ troede bare at man skulle kunne lave test kun med en streg☺

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.