Er jeg virkelig forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2014

Anonym trådstarter

Okay vil prøve at gøre det kort, men kan ikke love da alt skal med for i forstår det

Min kæreste og jeg har boet sammen i lidt over et år, det har været et godt år, men her på det sidste er jeg begyndt at blive rigtig irriteret på ham.
Jeg er så hammer træt af at han ikke selv kan se hvornår der skal vaskes tøj, om opvaskeren skal tømmes, om det trænger til at blive støvsuget osv osv. De sævanlige ting, det er begyndt at gå mig ekstremt meget på for jeg er normaltikke en der ber om hjælp og når jeg endelig spørg ham om han ikke godt vil støvsuge, så siger han bare lige om lidt, og jeg er jo stædig så jeg gør det ikke når vi har en  aftale, efter 3 dage tager jeg så støvsugeren frem for at gøre det for nu gider jeg ikke vente mere også bliver han fucker hammerne sur på migog stoler ikke på ham, og jeg tror ikke så ham, og der er ikke det jeg ikke gør!

Nå men, jeg er rigtig glad for min ipad, og når jeg har haft en helt dag med skole og oprydning og vasketøj, handle osv osv, vil jeg om aften gerne vær foran ipaden og slappe af med den (Kæresten sidder foran computeren, ps3 eller tv heleeftermiddagen) ved at spille lidt spil, læse en god bog, få svaret mine venners beskeder, mails osv. Så bliver han pisse sur, for jeg vil ikke putte og han savner mig osv.

Vi kommer så op og skæntes fordi jeg ikke vil putte og fordi han ikke hjælper til med rengørningen og oprydningen. Men jeg har det bare sådan at det er først om jeg har tid til at pleje min sociale omgangskreds (Har venner langt væk og kun få i den by jeg bor i)
Jeg føler bare at hvis han hjalp lidt til så jeg kunne nå tingene inden aftensmaden.

Er jeg helt forkert, eller er det ham eller os begge.
Havd ville i gøre i denne situration ?

Et eller flere råd søges

Og NEJ det hjælper ikke BARE at snakke om det for det har vi sq gjort de sidste 4 måneder 

Tak på forhånd og fordi du ville læse med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

B&J

de fleste mænd kan ikke lige se de skal svinge støvsugeren eller de lige skal tømme opvaskemaskine eller opvasken tage tøjet ligge sammen osv osv...

det jeg tror er vigtigt er lige at give en sød hint om det når det er stedet for at blive træt af det.

jeg siger ind i mellem til min kæreste vil du ikke være sød at støvsuge i dag og jo det skal han da nok også gør han det, men det med din fyr siger lige om lidt jamen der kan det jo være for at være træls du skal finde støvsugeren og sige så nu har jeg fundet den så kan du støvsuge, og det med at i kan ligge og hygge sammen jamen det kan i vel godt ved at putte i mens. jeg putter da tit på kærestens mave mens jeg er på min ipad

for når bette manden er kommet i seng vil jeg også gerne tjekke e-mail osv. også der efter kan man vi da se film eller noget andet... det er vigtigt man giver sig tid til hinanden selv om man måske er lidt træt....

men selv om i har snakket om det de sidste 4 mdr lyder det som om i ikke har fundet en løsning som i nok skal ha fundet sammen.

Anmeld

16. december 2014

Marts<3

Jeg syntes egentlig bare det må være rart at have en kæreste der gerne ville putte og kramme

Anmeld

16. december 2014

SandraXOXO

Vi har indført bestemte dage, feks der skal vaskes tøj hver anden dag og det er hans job, der skal gøres rent på badeværelset hver tredje dag og det er mit job. Gulvet i stuen skal vaskes hver D 1 og det er hans job, børnenes værelser skal ryddes op hver søndag mit job, ryddes op efter morgenmad hver dag mit job. Hvis ikke vi gør det sådan så lader han mig ordne det hele. Og det virker for det meste fint, han gider stadig ikke men han gør det og han ved også der er bestemte dage så der er intet der hedder jeg gør det i morgen. Mht iPad, kan ikke se problemet, han kan vel bare putte sig over til dig, nusse dine tæer eller lign hvis han vil? 

Anmeld

16. december 2014

aarhusmor

synes mange mænd bliver sådan og tænker at det måske er fordi vi kvinder altid har styr på alting.
Min mand letter ikke bagdelen af sig selv. Så det er blevet sådan at han har bedt om at jeg skriver en liste til ham, så han ved hvad han skal gøre. Men så ligger den der, indtil jeg siger at nu skal han.

Anmeld

16. december 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Okay vil prøve at gøre det kort, men kan ikke love da alt skal med for i forstår det

Min kæreste og jeg har boet sammen i lidt over et år, det har været et godt år, men her på det sidste er jeg begyndt at blive rigtig irriteret på ham.
Jeg er så hammer træt af at han ikke selv kan se hvornår der skal vaskes tøj, om opvaskeren skal tømmes, om det trænger til at blive støvsuget osv osv. De sævanlige ting, det er begyndt at gå mig ekstremt meget på for jeg er normaltikke en der ber om hjælp og når jeg endelig spørg ham om han ikke godt vil støvsuge, så siger han bare lige om lidt, og jeg er jo stædig så jeg gør det ikke når vi har en  aftale, efter 3 dage tager jeg så støvsugeren frem for at gøre det for nu gider jeg ikke vente mere også bliver han fucker hammerne sur på migog stoler ikke på ham, og jeg tror ikke så ham, og der er ikke det jeg ikke gør!

Nå men, jeg er rigtig glad for min ipad, og når jeg har haft en helt dag med skole og oprydning og vasketøj, handle osv osv, vil jeg om aften gerne vær foran ipaden og slappe af med den (Kæresten sidder foran computeren, ps3 eller tv heleeftermiddagen) ved at spille lidt spil, læse en god bog, få svaret mine venners beskeder, mails osv. Så bliver han pisse sur, for jeg vil ikke putte og han savner mig osv.

Vi kommer så op og skæntes fordi jeg ikke vil putte og fordi han ikke hjælper til med rengørningen og oprydningen. Men jeg har det bare sådan at det er først om jeg har tid til at pleje min sociale omgangskreds (Har venner langt væk og kun få i den by jeg bor i)
Jeg føler bare at hvis han hjalp lidt til så jeg kunne nå tingene inden aftensmaden.

Er jeg helt forkert, eller er det ham eller os begge.
Havd ville i gøre i denne situration ?

Et eller flere råd søges

Og NEJ det hjælper ikke BARE at snakke om det for det har vi sq gjort de sidste 4 måneder 

Tak på forhånd og fordi du ville læse med 

For mig lyder det som om han er ret lang ude, jeg ville os blive død irriteret hvis min mand lovede at støvsuge og han så ikk gjorde det, men man må gå på kompromis, jeg er nu af den slags der ikk har venner jeg har min familie og min mand og så dem jeg snakker med en gang i mellem, jeg ville langt hellere putte med min mand end at snakke med venner, nok med at man har en lang dag og når man så kommer hjem nytter det ikk noget at sidde hver sit sted man skal pleje sit forhold og sige alt det kan vente lige nu skal vi hygge med en film eller noget andet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.