Hej med jer
den 20/11 fik jeg en udskrabning pga MA... Det var en hård besked at høre foster var dødt - vi var rigtig kede af det både kæresten og jeg
JEg blødte et par uger, og så blev det hele egentlig ret normalt... Jeg har gået og glædet mig til at få en normal cyklus, så vi kan prøve igen...
I går da jeg så skulle sove, havde jeg ret ondt liga under navlen... Vågnede af det når jeg skulle vende mig, og tog et smut forbi lægen til morgen. Da vi skal på skiferie på søndag, turde jeg ikke lade være med at tage til tjek. Jeg havde blod i urinen, men ikke umiddelbart blærebetændelse. Hun tog samtidig en graviditetstest som var negativ. Hun var dog en smule i tvivl... Jeg kørte på arbejde igen og glædede mig over ikke at fejle noget slemt.
Da jeg kommer igang på job bliver jeg ringet op af lægen, at min graviditetstest viste svagt positiv efter jeg var gået. Det ville hun lige fortælle, og så syntes hun jeg skulle teste igen om et par dage... Jeg tør ikke tro noget, men jeg håber at det er nyt HCG i kroppen, og ikke noget gammelt

Andre der har prøvet det?
Kh
hende der krydser fingre❤️
Anmeld