dumme krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

Julie M

Holst85 skriver:

Jeg havde en underlig mens, den var meget slimmet og rød, og klatter kom ud.. Jeg blødte fra mandag til fredag.. 

Jeh havde kvalme og ømme bryster og var træt hele tiden, så tog en test i forgårs eftermiddag, den vidste meget svagt positiv efter tid, så tog jeg en med morgen urin og der vidste den svagt positiv inden for tid, fik taget blodprøve og idag fik jeg afklaret at jeg var gravid.

kan ikke helt tro på det, skal scannes d.30 december da vi er knyttet til en fertilitetsklinik.. Og der tror jeg på det, hat aborteret før

Da du havde din menstruation, havde du også smerterne, som der normalt ligger med til når man har menstruation, eller blødte du kun? Sidder i samme situation som jer, så er lidt frustreret over det selv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

catharina skriver:

testede her efter min søn var kommet i seng, desværre negativ, må være min hjerne der laver nummer med mig.

Æv med den negative test! Måske du skal prøve med morgenurin?

Følgende siger jeg ikke for at skræmme dig, men blot for at du fortsat er opmærksom på din krops signaler: Selv har jeg været meget sen til at teste positiv ved mine to graviditeter (først omkring uge 5-6). Den ene graviditet sad udenfor livmoderen, hvilket kan være årsag til, at jeg producerede ganske lidt HCG. 

Igen - det er selvfølgelig ikke det, som er tilfældet for dig. Jeg ville blot lige nævne det, for en sikkerheds skyld. Jeg håber for dig at der bare er tale om en "langsom" starter. 

Alt det bedste

/S

Anmeld

18. december 2014

Holst85

Hvordan går det med dig

Anmeld

18. december 2014

MorTilDenDejligste

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Æv med den negative test! Måske du skal prøve med morgenurin?

Følgende siger jeg ikke for at skræmme dig, men blot for at du fortsat er opmærksom på din krops signaler: Selv har jeg været meget sen til at teste positiv ved mine to graviditeter (først omkring uge 5-6). Den ene graviditet sad udenfor livmoderen, hvilket kan være årsag til, at jeg producerede ganske lidt HCG. 

Igen - det er selvfølgelig ikke det, som er tilfældet for dig. Jeg ville blot lige nævne det, for en sikkerheds skyld. Jeg håber for dig at der bare er tale om en "langsom" starter. 

Alt det bedste

/S

tror på det bare er min krop, for kunne med min søn teste svagt positivt 3+4 og her sidst var det det samme, så med mindre min krop ligepludselig ikke producer hurtigt HCG så tror jeg ikke det er en mulighed, men ja man skal vel aldrig sige aldrig.

Men når det så er sagt så er PB lagt på hylden på ubestemt tid efter vi har prøvet over et år og da det så endlig sker, så mister vi så har brug for ro i kroppen.

Anmeld

18. december 2014

MorTilDenDejligste

Holst85 skriver:

Hvordan går det med dig

der var ingen positiv test, men når det så er sagt så er PB lagt på hylden på ubestemt tid efter vi har prøvet over et år og da det så endlig sker, så mister vi så har brug for ro i kroppen.

Anmeld

18. december 2014

Holst85

catharina skriver:

der var ingen positiv test, men når det så er sagt så er PB lagt på hylden på ubestemt tid efter vi har prøvet over et år og da det så endlig sker, så mister vi så har brug for ro i kroppen.

Håber det bedste for jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.