3 børn under 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2014

Anonym trådstarter

Er "åbenbart"  blevet gravid igen trods vi har en lille baby på knap 3 mdr.  Er helt rundt på gulvet. Vi havde et par gange ubeskyttet sex,  så det er jo klart vores egen skyld,  og vi er da også rigtig glade! 

Ved ikke hvorfor jeg føler mig mærkelig tilpas over den her graviditet.  Føler på en måde ikke at det er rigtig..  Nogen som har prøvet det?

Vores drenge som er født i januar 2013, og september 2014 var 100% planlagte.  Måske er det derfor at jeg har den her tosset følelse? Fordi babyen ikke var planlagt. 

Altså vi har overskuddet, kærligheden, og økonomien til det.  Så det er ikke problemet.. 

Men altså glæder mig rigtig meget.  Måske skal jeg bare lige over chokket.  

Andre som har oplevet at ha 3 små børn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

BinaMor

holy moly det er da også en potion.

men stort tillykke! det var da en juleoverraskelse

Anmeld

16. december 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Er "åbenbart"  blevet gravid igen trods vi har en lille baby på knap 3 mdr.  Er helt rundt på gulvet. Vi havde et par gange ubeskyttet sex,  så det er jo klart vores egen skyld,  og vi er da også rigtig glade! 

Ved ikke hvorfor jeg føler mig mærkelig tilpas over den her graviditet.  Føler på en måde ikke at det er rigtig..  Nogen som har prøvet det?

Vores drenge som er født i januar 2013, og september 2014 var 100% planlagte.  Måske er det derfor at jeg har den her tosset følelse? Fordi babyen ikke var planlagt. 

Altså vi har overskuddet, kærligheden, og økonomien til det.  Så det er ikke problemet.. 

Har ingen erfaring, men kan godt forstå det er et kæmpe chok! Det er jo kun 3 måneder siden du fødte sidst, og samtidig har du en mere, som stadig er lille bitte. Tror lige i skal sluge den, og forstå det rigtigt før end i kan begynde at glæde jer. Det skal nok gå det hele, for i har jo de bedste forudsætninger, som du selv skriver. 

Så stort tillykke 

Anmeld

16. december 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor dejligt ! Tillykke med graviditeten. 

Anmeld

16. december 2014

k&k&k&k

Anonym skriver:

Vi kommer til at have Kaya som bliver 3 til april 2015, Kristian som bliver 2 til maj 2015 og så har jeg termin d. 18 juni 2015 så vi får 3 børn "under" 3 år. 

Jeg kan ikke sige dig hvordan det kommer til at gå, men jeg har haft det ligesom dig - vores var heller ikke planlagt OVERHOVEDET og den første tid (er 14 uger henne) var jeg meget chokeret, ked af det, nervøs og jeg havde det ikke godt i min egen krop over at skulle være mor til 3 SÅ små børn! 

Men som tiden er gået og efter vi har set det lille myr ligge og hygge sig er følelsen af overskud og optimisme kommet og nu glæder jeg mig til de gode stunder med endnu et mirakel, til tiden med er spædbarn og større søskende som (forhåbentlig) interesserer sig for lillebrøster og også vil være en del af det og til at kunne give 3 børn min kærlighed. 

Jeg håber i kommer frem til det positive i det og at alt bliver godt for jer 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

k&k&k&k skriver:

Vi kommer til at have Kaya som bliver 3 til april 2015, Kristian som bliver 2 til maj 2015 og så har jeg termin d. 18 juni 2015 så vi får 3 børn "under" 3 år. 

Jeg kan ikke sige dig hvordan det kommer til at gå, men jeg har haft det ligesom dig - vores var heller ikke planlagt OVERHOVEDET og den første tid (er 14 uger henne) var jeg meget chokeret, ked af det, nervøs og jeg havde det ikke godt i min egen krop over at skulle være mor til 3 SÅ små børn! 

Men som tiden er gået og efter vi har set det lille myr ligge og hygge sig er følelsen af overskud og optimisme kommet og nu glæder jeg mig til de gode stunder med endnu et mirakel, til tiden med er spædbarn og større søskende som (forhåbentlig) interesserer sig for lillebrøster og også vil være en del af det og til at kunne give 3 børn min kærlighed. 

Jeg håber i kommer frem til det positive i det og at alt bliver godt for jer 

Dejligt at høre at jeg ikke er alene! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.