råmælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg er 36+3 idag, og har de sidste par uger haft lidt råmælk (klar) hvis jeg er stødt på eller noget... Nu har råmælken så "skiftet farve", dvs. det er hvid mælk der kommer ud... Andre der har oplevet det, hvis ja, hvornår fødte I så derefter? Tænker om det kan være fordi fødslen ikke er så langt væk? For så kan det da godt være jeg skal have pakket en taske snart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg er 36+3 idag, og har de sidste par uger haft lidt råmælk (klar) hvis jeg er stødt på eller noget... Nu har råmælken så "skiftet farve", dvs. det er hvid mælk der kommer ud... Andre der har oplevet det, hvis ja, hvornår fødte I så derefter? Tænker om det kan være fordi fødslen ikke er så langt væk? For så kan det da godt være jeg skal have pakket en taske snart 

Jeg oplevede råmælken et par måneder inden fødslen, så ved mig var det ikke et tegn

Anmeld

16. december 2014

l.kjoeller

Ked af at skuffe men mit skiftede  uge 30 og fødte ved igangsætning 40+0 

Anmeld

18. december 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg lækker også allerede nu til tider :/ 

er dog kun i uge 27, så tror ikke det har noget at sige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.