Det skal lige siges at jeg lider af Borderline og social fobi (kan ikke lide at være sammen med for mange mennesker/offentligt steder med mange mennesker)
Jeg havde meldt os til Fødsels/forældre forb. bare for at se hvad det var for noget. Var ret nervøs for hvor mange der kom, min kæreste sagde at det nok bare var et lille hyggehold med 4-5 andre par, så gav det et forsøg. vi var 33 i alt! og fik det simpelthen så skidt, at jeg overvejede at rejse mig og gå på toilet, så jeg kunne skrive at min kæreste skulle komme med ud. fik total angstanfald!! sad og spændte i hver en muskel, svedte, forsøgede at trække vejret ordentligt så jeg ikke begynde at hyperventilere. virkelig ubehageligt! 
Alt det jordemoderen fortalte om, vidste vi i forevejen da vi har en rigtigt god bog hvor alt står i + har fået en masse brochure fra lægen. Så føler ikke at det er noget vi har brug for? Hun står jo i bund og grund og fortæller de væsentlige ting i bogen + man kan stille spørgsmål his man vil vide noget. hvis jeg har spørgsmål kan jeg jo ringe til min egen jordemor og sundhedsplejeske.
^ hvad mener i om dette? Er det iorden at jeg melder fra når jeg har det sådan eller ville i se ned på mig? 
Anmeld