ondt i maven. hvad kan det skylles ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2014

Anonym trådstarter

Hej 

Vi er et par som har projekt baby igang. Da vi endeligt ønsker en lille baby.

Da jeg havde ægløsning for 2 uger siden ca havde vi samlede 2 gange i denne uge.. plus andre gange forud. Jeg smed mine p.piller for nu ca 2 år siden...

Siden weekenden har jeg haft lidt bøvl med maven. Det har ikke Været fordi jeg skulle på tønden (wc) hele tiden. Nej

Ved simpelthen ikke hvad der er galt. Nogen der har prøvet det før..? Min kæreste tror ikke der er noget. Han siger yderligere at jeg skal vente med en test før til januar engang... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

lillespir26

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid skulle jeg også mere på tønden ikke dårlig mave men bare gang i den men det skulle altså ikke være et sikkert tegn du kan teste ligeså snart mens udebliver nogle tester klart positiv ved første dag for udeblivende mens andre først nogle uger efter 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid skulle jeg også mere på tønden ikke dårlig mave men bare gang i den men det skulle altså ikke være et sikkert tegn du kan teste ligeså snart mens udebliver nogle tester klart positiv ved første dag for udeblivende mens andre først nogle uger efter 

Ok.  Men ved ik helt hvornår min mens  skulle komme igen.  Men kan huske min sidste dag mens.  Er det noget med at det 

Er det samme tid hver mdr.ca. ??

Anmeld

18. december 2014

Linkaa

Anonym skriver:

Hej 

Vi er et par som har projekt baby igang. Da vi endeligt ønsker en lille baby.

Da jeg havde ægløsning for 2 uger siden ca havde vi samlede 2 gange i denne uge.. plus andre gange forud. Jeg smed mine p.piller for nu ca 2 år siden...

Siden weekenden har jeg haft lidt bøvl med maven. Det har ikke Været fordi jeg skulle på tønden (wc) hele tiden. Nej

Ved simpelthen ikke hvad der er galt. Nogen der har prøvet det før..? Min kæreste tror ikke der er noget. Han siger yderligere at jeg skal vente med en test før til januar engang... 

Du beskriver ikke helt på hvilken måde du har ondt i maven, men jeg kender det... Har 4 uger efter en MA har jeg haft ondt i maven, jag i siderne og mere lift i tarmene end normalt. Så sammen med to positive tests håber jeg på det er fordi der er gevinst

Jeg synes du skal prøve at teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.