Barn på 3 år der ikke vil have gaver :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
4 svar
8 synes godt om
16. december 2014

esiuol22

Jep min datter på 3år sage i dag at hun ikke ønskede sig noget og jeg gerne måtte få hendes pakker, eller vi kunne give dem til andre børn. Håber dog hun alligevel gerne vil have gaver når vi kommer til juleaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Sprit25

esiuol22 skriver:

Jep min datter på 3år sage i dag at hun ikke ønskede sig noget og jeg gerne måtte få hendes pakker, eller vi kunne give dem til andre børn. Håber dog hun alligevel gerne vil have gaver når vi kommer til juleaften

Sikke da en sød datter kan du ikke for at anerkende hende donoere noget til julehjælpen sammen med hende

Anmeld

16. december 2014

esiuol22

Sprit25 skriver:

Sikke da en sød datter kan du ikke for at anerkende hende donoere noget til julehjælpen sammen med hende

Jo det er en god ide men er ikke fordi hun bliver overøset, Jeg er selv på su, men kan donerer noget af det hun er vokset fra

Anmeld

16. december 2014

BinaMor

kært

men tænker juleaften hun alligevel selv vil beholde. men sikke da en sød datter

Anmeld

16. december 2014

esiuol22

Ja hun er dejlig, men kom godt nok lidt bag på mig, havde gemt en chokolade slikkepind i juletræet, for at se hvornår hun fandt den, det gjorde hun så i går, og gav den til storebror, den måtte han da få  ps hun har også andre sider  men varmer da hjertet når ens børn er omsorgsfulde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.