Har i prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2014

HVPigen

Efter jeg er blevet gravid. 
så er min krop begyndt og klø helt vildt! jeg kradser og klør mig selv helt vildt hele tiden. Især mine bryster er et frygteligt sted 
og på mine lår!  

jeg har prøvet at smøre mig, men det hjælper slet ikke det gør det endnu være!!!  

Jeg bruger neutral vaskepulver, og bruger ikke sæbe med duft! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Miss BananaHammock

HVPigen skriver:

så er min krop begyndt og klø helt vildt! jeg kradser og klør mig selv helt vildt hele tiden. Især mine bryster er et frygteligt sted 
og på mine lår!  

jeg har prøvet at smøre mig, men det hjælper slet ikke det gør det endnu være!!!  

Har en veninde der prøvede det i hendes sidste graviditet. Det var ikke super godt så hun blev vist fulgt ekstra tæt især i slutningen. Kan ikke huske hvad det var, men jeg ville lige dobbelt tjekke hos lægen hvis jeg var dig  

du må ikke blive urolig. Min veninde har den sundeste lille pige i dag!

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Jep også mig. Leverbetinget graviditetskløe opstår dog vidst først senere i graviditet så er nok bare irritation. Hvorfor  aner jeg ikke . Min læge  sagde bare smør godt 

Anmeld

15. december 2014

mor88

HVPigen skriver:

og på mine lår!  

Det kan enten være harmløst eller alvorligt, men jeg vil i hvertfald råde dig til at kontakte lægen i morgen.

Hvis det kun er graviditetsbetinget kløe, kan du f.eks. Få noget antihistamin der dæmper kløen. Der er dog også en meget lille risiko for at det er leverbetinget graviditetskløe, der kan være en potentiel fare for fosteret, og derfor skal du kontakte lægen i morgen for at få svar på, hvad det kan være.

God bedring Det er super træls at gå og klø sig hele tiden...

Anmeld

15. december 2014

HVPigen

Wow  jeg må vist heller få ringet til lægen imorgen nu bliver jeg sgu bange!!  

Hvor slem grad er det der leverbetinget i?  

for det klør ligesom en periode til jeg klør og så holder det måske igen 1 time hvor det så kommer igen :/ 

Anmeld

15. december 2014

HVPigen

Har faktisk lige været inde og læse om det, og mit urin er altid SINDSSYG mørkt! og har været det siden uge 6 ca - er i uge 9 . 
men det begyndte også først og klø fra uge 6! 

Den læge skal bare kontaktes imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.