I dag tikkede en sms ind der føltes som et slag i ansigtet...
Det var en nær veninde som fortalte at hun er gravid, med samme termin som min seneste abort... og hun er blevet forlovet... og hun har kun været kæreste med manden i mindre end et år...
Jeg føler mig så forbigået og synes verden er røv-uretfærdig lige nu... Det er 16 måneder siden min kæreste og jeg gik i gang med at prøve at få et barn, og i mellemtiden, 2 aborter senere (den seneste 9+4 med tilhørende kirurgisk abort for under en måned siden), har jeg oplevet ALT for mange veninder blive både gravide og få små, fine babyer i ukomplicerede graviditeter.
Jeg er så rasende jaloux og misundelig at jeg næsten ikke kan være i min krop!
Jeg ved jo godt at jeg ikke bliver mindre gravid af at andre kvinder bliver gravide, men det gør så ondt at det ikke sker for mig og min kæreste... og at jeg nu skal gå og se på min venindes graviditet og hele tiden vide at jeg kunne være nøjagtig lige så langt som hende...
Jeg ville intet med dette indlæg. Jeg er bare stadig så hudløs efter den sidste abort. Hver gang jeg tror jeg er kommet lidt ovenpå, sker der noget som sender mig tudende i gulvet igen 
Anmeld