Control streg er svag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2014

PBaby

Har de sidste dage fået meget svage streger på tests, og det er sgu nok en bio - nåh, det er også lige meget - i hvert fald lige i den her sammenhæng. Jeg har et spørgsmål om noget jeg ikke selv har oplevet før,  here goes:

er der nogen der har prøvet at tage en graviditetstest hvor CONTROL stregen har været svag? Altså synlig, men langt mere baby lyserød end rød. Testen er negativ, men det er da noget mærkeligt noget?

Den må da være ugyldig? Nogen der har prøvet det?

jeg er bare nysgerrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Os&lilledig

De fleste teste er baby lyserøde. Man skal ret langt hen før den bliver skrigende pink.. Den kan ikke blive baby lyserød inden for tiden uden at være positiv..? Har du et billed og hvornår er forventet mens..? 

Anmeld

15. december 2014

Os&lilledig

Det var min første positive test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2014

PBaby

Os&lilledig skriver:

De fleste teste er baby lyserøde. Man skal ret langt hen før den bliver skrigende pink.. Den kan ikke blive baby lyserød inden for tiden uden at være positiv..? Har du et billed og hvornår er forventet mens..? 

Tror du misforstår mig. Testen er negativ. 

Det er control stregen, der er svag. Eller det var den i hvert fald. Kiggede lige på den igen, nu er den bare mærkelig, så den er nok ugyldig(?!)

har bare aldrig selv oplevet det

Anmeld

15. december 2014

Os&lilledig

Nåh forhelved  

Anmeld

15. december 2014

PBaby

Os&lilledig skriver:

Nåh forhelved  

Den ser sådan her ud nu. Det er måske en 1,5 time siden jeg tog den. Og der var stregen i starten viiildt svag. Følte mig lidt dobbelt-snydt! Hahaha. 

Her er et billede. Som du kan se er den bare fucked nu. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2014

Os&lilledig

PBaby skriver:

Den ser sådan her ud nu. Det er måske en 1,5 time siden jeg tog den. Og der var stregen i starten viiildt svag. Følte mig lidt dobbelt-snydt! Hahaha. 

Her er et billede. Som du kan se er den bare fucked nu. 

Altså.. Umiddelbart ser den meget normal ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.