Plukveer der trykker i ørene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Andre der oplever det? Mine plukveer presser nærmest ud i hele kroppen. Det trykker mod "udgangen" og det trykker i ørene og hovedet generelt. Og så stiger min puls mærkbart. De gør dog ikke ondt (desværre)

41+1 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Sitrani

Mor11 skriver:

Andre der oplever det? Mine plukveer presser nærmest ud i hele kroppen. Det trykker mod "udgangen" og det trykker i ørene og hovedet generelt. Og så stiger min puls mærkbart. De gør dog ikke ondt (desværre)

41+1 

Jeg havde også kræfter plukveer som ku mærkes ud i kroppen.. som du beskriver: pulsen stiger osv. Dog ikke ud i ørerne! Men mon ikke nogen oplever det pga pulsen netop stiger..? Ved det ikke.. jeg synes det føles som om pusten bliver taget fra en, eller man ikke rigtig kan trække vejret. ...

Anmeld

15. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sitrani skriver:

Jeg havde også kræfter plukveer som ku mærkes ud i kroppen.. som du beskriver: pulsen stiger osv. Dog ikke ud i ørerne! Men mon ikke nogen oplever det pga pulsen netop stiger..? Ved det ikke.. jeg synes det føles som om pusten bliver taget fra en, eller man ikke rigtig kan trække vejret. ...

Præcis, pusten bliver taget fra en. Det er også den følelse jeg får kan godt være det med ørene skyldes pulsen stiger synes bare det er lidt sjovt at det sådan kan mærkes rundt i hele kroppen.  

Anmeld

15. december 2014

lenemor77

Mor11 skriver:

41+1 

Har du fået tjekket dit blodtryk? Har aldrig selv haft veer (2 kejsersnit pga SSF) - men tænker at trykken for ørerne ikke lyder sundt.. 

Anmeld

15. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
lenemor77 skriver:

Har du fået tjekket dit blodtryk? Har aldrig selv haft veer (2 kejsersnit pga SSF) - men tænker at trykken for ørerne ikke lyder sundt.. 

Altså det er kun under plukveerne mit blodtryk blev målt i forgårs til 117/80 det er højere end mit blodtryk normalt er (plejer at ligge på 106/65 ca) men det er absolut fint og nok ret alm at det stiger en smule når man er meget højgravid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.