Forvirret over cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. december 2014

Anonym trådstarter

Hej  

jeg eg har regnet min cyklus ud med en ægløsnings beregner , i følge den er min cyklus på 29 dage men i følge min app på mobilen er den 28 gange :/ bliver så forvirret for enden ville jeg ha haft ægløsning den 6 eller 7 december , men jeg havde mens lignede smerter den. 5 december, 

de sidste tre cykluser har været den 25/9

25/10 

22/11 

håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt med at regne med cyklus ud og en ca dato for ægløsningen om det var den 5-6-7  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Hej  

jeg eg har regnet min cyklus ud med en ægløsnings beregner , i følge den er min cyklus på 29 dage men i følge min app på mobilen er den 28 gange :/ bliver så forvirret for enden ville jeg ha haft ægløsning den 6 eller 7 december , men jeg havde mens lignede smerter den. 5 december, 

25/10 

22/11 

håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt med at regne med cyklus ud og en ca dato for ægløsningen om det var den 5-6-7  

altså jeg ville sige når du nu ved at det er der ca den 5-6-7 så ville jeg bare allerede 'hygge, med kæresten lige op til for at være sikker på man rammer 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

altså jeg ville sige når du nu ved at det er der ca den 5-6-7 så ville jeg bare allerede 'hygge, med kæresten lige op til for at være sikker på man rammer 

Ja men vi hyggede kun den 6-7 det er vel ikke nok 

Anmeld

15. december 2014

modesty

Hej  

25/10 

22/11 

Find en kalender og tæl. Første dag med blod er første menstruationsdag, og så tæller du bare dage indtil du begynder at bløde igen.

Men om din cyklus er 28 eller 29 dage er ikke vigtigt. Du kan alligevel ikke regne ud præcist hvornår du har ægløsning, det er forskelligt fra kvinde til kvinde og nogle gange også fra cyklus til cyklus. Typisk har man ægløsning 12 til 16 dage efter 1. mens dag, men nogle har lidt før og nogle kan have lidt efter. 

Men I harsandsynligvis misset ægløsning hvis I først har haft sex d. 6. Regn med at gå i gang med sex cirka 12 dage efter 1. mens dag, og så hav sex hver eller hver anden dag indtil cirka 16 dage efter 1. mens dag.

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej  

25/10 

22/11 

Så meget  kan du ikke hænge dig i en beregning.  Er jo kun et ca tidspunkt  og nogens ægløsning  ligget helt anderledes . Ville holde på du skal sexe der hvor du mærkede noget d 5 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Så meget  kan du ikke hænge dig i en beregning.  Er jo kun et ca tidspunkt  og nogens ægløsning  ligget helt anderledes . Ville holde på du skal sexe der hvor du mærkede noget d 5 

Så alt vi kun fik sexed den 6-7 giver det ingen chance for graviditet , ? Skal sige at jeg kunne mærke mens smerterne sent aften den 5 og havde stadigvæk en del murren den 6

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Så alt vi kun fik sexed den 6-7 giver det ingen chance for graviditet , ? Skal sige at jeg kunne mærke mens smerterne sent aften den 5 og havde stadigvæk en del murren den 6

Jo det tænker jeg da 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jo det tænker jeg da 

Ok men i og med jeg ikke ved hvor lang min cyklus er.  Hvornår ca  ville du så mene jeg skal teste ? 

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

Jo det tænker jeg da 

hmm hvornår kan hun så regne med at ta en g-test? hvornår sku næste mens så komme?

følger bare lige lidt med her da jeg nok selv havde æl fra den 4 dec ca...

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Heidi.R. skriver:

hmm hvornår kan hun så regne med at ta en g-test? hvornår sku næste mens så komme?

følger bare lige lidt med her da jeg nok selv havde æl fra den 4 dec ca...

Helt ligsom hun forventer mens normalt.  Afhængig  af hendes cyklus. De fleste kan teste positivt 4+0 men et par uger efter æl ca.  Jeg  synes  i bør prøve at teste for ægløsning  en måned så i ved hvornår  i jeres cyklus i har æl ca og så bare sexe et par gange  deromkring.  Så bør det lykkes på et tidspunkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.