Hej
jeg eg har regnet min cyklus ud med en ægløsnings beregner , i følge den er min cyklus på 29 dage men i følge min app på mobilen er den 28 gange :/ bliver så forvirret for enden ville jeg ha haft ægløsning den 6 eller 7 december , men jeg havde mens lignede smerter den. 5 december,
de sidste tre cykluser har været den 25/9
25/10
22/11
håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt med at regne med cyklus ud og en ca dato for ægløsningen om det var den 5-6-7
Find en kalender og tæl. Første dag med blod er første menstruationsdag, og så tæller du bare dage indtil du begynder at bløde igen.
Men om din cyklus er 28 eller 29 dage er ikke vigtigt. Du kan alligevel ikke regne ud præcist hvornår du har ægløsning, det er forskelligt fra kvinde til kvinde og nogle gange også fra cyklus til cyklus. Typisk har man ægløsning 12 til 16 dage efter 1. mens dag, men nogle har lidt før og nogle kan have lidt efter.
Men I harsandsynligvis misset ægløsning hvis I først har haft sex d. 6. Regn med at gå i gang med sex cirka 12 dage efter 1. mens dag, og så hav sex hver eller hver anden dag indtil cirka 16 dage efter 1. mens dag.
Anmeld