grund til bekymring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

174 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2014

Mille1210

jeg har her på det sidste, uge ca. vågnet med ondt i maven, til tider også med kramper.. jeg har ikke kunne stå op og har måtte ligge ned. jeg kan ikke lade være at tænke om der er noget galt? jeg er 13+4 i dag. skal jeg ringe til min læge og høre om jeg har grund til at være bekymret? er på bar bund, det er min første graviditet, så aner ikke om hvad der meningen eller ikke er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

PippiLangstrømpe

Mille1210 skriver:

jeg har her på det sidste, uge ca. vågnet med ondt i maven, til tider også med kramper.. jeg har ikke kunne stå op og har måtte ligge ned. jeg kan ikke lade være at tænke om der er noget galt? jeg er 13+4 i dag. skal jeg ringe til min læge og høre om jeg har grund til at være bekymret? er på bar bund, det er min første graviditet, så aner ikke om hvad der meningen eller ikke er? 

Jeg ville ringe. Hellere ringe én gang for meget end for lidt !

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

Mille1210 skriver:

ja jeg ville også helt klart ringe, som den anden også siger, hellere en gang for meget end for lidt, når det nu også gælder om liv, der kan man aldrig være for forsigtig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.