Lige pludselig blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2014

BellasMave

God formiddag baby . Dk :-)

Jeg vil lige høre om andre har oplevet samme tur som mig tidligt i sin graviditet..

Her for godt og vel en halv times tid siden var jeg lige på toilet besøg for at tisse hvor jeg så en let form for blødning på papiret og jeg gik ærligtalt i panik! ����

da jeg tissede imorges var der nemlig intet overhovedet men jeg havde sent igår hed elskov med baby Daddy.. 

Kan det være grundlaget til blødningen nu? Jeg har ingen smerter eller er utilpas, er på arbejde ligenu og har fået tid til scanning idag for at vide med sikkerhed hvad det er..

har læst lidt at livmoderhalsen kan være provokeret og derfor let blødning kan opstå eller efter samleje?? 

Men om der er andre der har oplevet de samme? Er nok omkring de 4-5 uger henne hvilket jeg forhåbentlig får mere konkret svar på senere idag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

BinaMor

ja umiddelbart ingen grund til bekymring men ring alligevel til lægen.

Anmeld

15. december 2014

Leonora

Jeg har prøvet nøjagtig det samme. Var ca 6 uger. Vi havde sex og ca 6-7 timer senere havde jeg en pletblødning. Har intet set siden og baby lever i bedste stil

Så tænker ik du skal gå i panik  

knus fra mig 

Anmeld

15. december 2014

lillespir26

Jeg har 2 gange oplevet blødninger uden at have haft sex i uge 18 og 28 og der har de bare været tale om rifter så prøv at slappe af selvom det er umuligt 

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

BellasMave skriver:

God formiddag baby . Dk :-)

Jeg vil lige høre om andre har oplevet samme tur som mig tidligt i sin graviditet..

Her for godt og vel en halv times tid siden var jeg lige på toilet besøg for at tisse hvor jeg så en let form for blødning på papiret og jeg gik ærligtalt i panik! ����

da jeg tissede imorges var der nemlig intet overhovedet men jeg havde sent igår hed elskov med baby Daddy.. 

Kan det være grundlaget til blødningen nu? Jeg har ingen smerter eller er utilpas, er på arbejde ligenu og har fået tid til scanning idag for at vide med sikkerhed hvad det er..

har læst lidt at livmoderhalsen kan være provokeret og derfor let blødning kan opstå eller efter samleje?? 

Men om der er andre der har oplevet de samme? Er nok omkring de 4-5 uger henne hvilket jeg forhåbentlig får mere konkret svar på senere idag  

Tror det er normalt. Men  afhængig  af om du kun er 4-5 uger henne er det meget usandsynligt de kan se noget på skanning  

Anmeld

15. december 2014

BellasMave

Jeg har fået foretaget tre scanninger i sidste uge pga nogle smerter i min ene side pga en vand cyste som var 2cm og der var der en plet på nok nogle mm så håber lidt den er vokset idag og jeg kan få et positivt svar tilbage :-D men under alle omstændigheder så bliver man jo skide bekymret når man begynder at bløde en smule 

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

BellasMave skriver:

Jeg har fået foretaget tre scanninger i sidste uge pga nogle smerter i min ene side pga en vand cyste som var 2cm og der var der en plet på nok nogle mm så håber lidt den er vokset idag og jeg kan få et positivt svar tilbage :-D men under alle omstændigheder så bliver man jo skide bekymret når man begynder at bløde en smule 

Det forstår jeg godt. Ah ok. Så er du nok  længere henne end 4-5 uger  

Anmeld

15. december 2014

BellasMave

l.kjoeller skriver:

Det forstår jeg godt. Ah ok. Så er du nok  længere henne end 4-5 uger  

Nej tror jeg heller ikke men vi glæder os det nok mest mig der er skræmt med tanken om det og at baby Daddy nok ikke rigtig har opfattet det faktisk sker. Det noget af en julegave nyhed :-D

Anmeld

16. december 2014

l.kjoeller

Hvordan gik det ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.