Julegave til farmand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2014

Anonym trådstarter

Hej Piger!

Jeg skriver lige som ano, da min bedre halvdel også har en bruger herinde

Har i nogle gode ideer til en lille gave fra min søn til farmand? Vi har ikke så mange penge i år, og har sat et beløb på ca. 200 Jeg har købt sådan en personlig nøglering til ham hvor der står "verdens bedste far", men har i en ide til en ting han kan få sammen med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Anonym trådstarter

Ingen ideer?

Anmeld

15. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej Piger!

Har i nogle gode ideer til en lille gave fra min søn til farmand? Vi har ikke så mange penge i år, og har sat et beløb på ca. 200 Jeg har købt sådan en personlig nøglering til ham hvor der står "verdens bedste far", men har i en ide til en ting han kan få sammen med?

Jeg tegnede ungernes fod og hånd på et papir, tegnede det op og så fik den store lov til at tegne omkring.

Far blev meget glad, da det var personligt og noget fra/af dem.

Anmeld

15. december 2014

Kløver

Anonym skriver:

Hej Piger!

Her får far i år et krus men billede af ungerne på, og der står verdens bedste far, men synes et krus med billede er sødt og noget man kan bruge hele året og hver dag enten hjemme eller på arbejdet 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Gode ideer :-)

Anmeld

15. december 2014

BinaMor

er også fan af billede gaver. musemåtter, krus eller kalendere med billeder af ungerne(:

Anmeld

15. december 2014

Zelinasmor

Jeg synes også det er fedt med ting hvor der er billeder af ungerne. Men måske han ville sætte pris på noget tøj eller duft? En smart t-shirt eller en parfume? Det kan sagtens købes for 200,- 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.