Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har siden i går haft mange plukvevver og de vil ikke rigtig gå væk igen som de plejer . Og har ligget i min seng for at slappe af men det hjælper ikke rigtig    Problemet er bare de er begyndt at gøre ondt og føler alt luften bliver taget fra mig  , os at babyen sparker eller laver et eller andet så det gør rigtig ondt nede i min skede . 

Er i uge 29 

er der nogen der ved om det er normalt eller hvad det kunne være ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg har siden i går haft mange plukvevver og de vil ikke rigtig gå væk igen som de plejer . Og har ligget i min seng for at slappe af men det hjælper ikke rigtig    Problemet er bare de er begyndt at gøre ondt og føler alt luften bliver taget fra mig  , os at babyen sparker eller laver et eller andet så det gør rigtig ondt nede i min skede . 

Er i uge 29 

Ring til fg eller vagtlæge. Jeg prøvede det i uge 31 med regelmæssige  plukkeveer. Jeg blev indlagt. 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Ring til fg eller vagtlæge. Jeg prøvede det i uge 31 med regelmæssige  plukkeveer. Jeg blev indlagt. 

Mange tak for sit svar 

ringede til fødegangen og er nu blevet indlagt så mange tak fordi du lige fik mig til at ringe 

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Mange tak for sit svar 

ringede til fødegangen og er nu blevet indlagt så mange tak fordi du lige fik mig til at ringe 

Det var skam så lidt. Er alt ok med baby? 

Anmeld

15. december 2014

rogerrasch

Anonym skriver:

Er i uge 29 

Jeg er i uge 36 og får mange plukveer men også jag det Gør ondt helt ned i skeden og hos mig er det fordi babyen presser sig længere ned i bækkenet så set Gør ondt når han bevæger hovedet i underlivet

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det var skam så lidt. Er alt ok med baby? 

Baby er helt okay . 

Og det er jo det vigtigst ! 

Har fået noget medicin som stopper mine veer så han forhåblig bliver inde i maven nogen uger endnu 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

Jeg er i uge 36 og får mange plukveer men også jag det Gør ondt helt ned i skeden og hos mig er det fordi babyen presser sig længere ned i bækkenet så set Gør ondt når han bevæger hovedet i underlivet

Det var os fordi han sparkede mig det gjorde ondt sagde jordmoren så det var lige en kobi af veer og ham 

Anmeld

15. december 2014

rogerrasch

Anonym skriver:

Det var os fordi han sparkede mig det gjorde ondt sagde jordmoren så det var lige en kobi af veer og ham 

Det Gør godt nok også ondt �� jeg tror næsten hver gang at nu går vandet ��

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Baby er helt okay . 

Og det er jo det vigtigst ! 

Har fået noget medicin som stopper mine veer så han forhåblig bliver inde i maven nogen uger endnu 

Ok. Så det var rigtige veer ? Så var det godt du kom afsted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.