Tegn på graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2014

Anonym trådstarter

Hej, jeg har siden ægløsning haft murren i underlivet og niv/stik og ondt i lænden. Har ind i mellem lidt halsbrand om aftenen og er sindssygt træt hele tiden. Og har haft en træls hovedpine i 3 dage. Jeg har nu fået øget udflåd som er tykt, ligesom creme? Mine trusser er jo helt våde når jeg tager dem på efter at ha været på toilet. Nogle der har oplevet det med hensyn til graviditet? Skal have min menstruation om 3 dage��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

Os&lilledig

Jeg havde en lille sommerfugl som sad samme sted i livmoderen.. Som blev til kløen.. Da jeg testede posetiv i 3+6. Var det samme symptomer.. 4+1.. KVALME... Og lidt hovedpine.. Til tider en lille bitte smugle sidestik..  

Ellers intet er 4+4 idag  

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg havde en lille sommerfugl som sad samme sted i livmoderen.. Som blev til kløen.. Da jeg testede posetiv i 3+6. Var det samme symptomer.. 4+1.. KVALME... Og lidt hovedpine.. Til tider en lille bitte smugle sidestik..  

Ellers intet er 4+4 idag  

Det mest af alt i venstre side det niver og stikker og så lidt i hele underlivet.. Er bange for det bare er mens der er på vej. Men nu har jeg jo så også haft det siden ægløsning så det måske også lidt lang tid og have "mens smerter" men er så træt det kunne være løgn  

Anmeld

14. december 2014

Os&lilledig

Anonym skriver:

Det mest af alt i venstre side det niver og stikker og så lidt i hele underlivet.. Er bange for det bare er mens der er på vej. Men nu har jeg jo så også haft det siden ægløsning så det måske også lidt lang tid og have "mens smerter" men er så træt det kunne være løgn  

Det er svært at sige.. Jeg havde desværre niv, jag og kvalme de gange jeg fik mens.. Men denne her gang.. Der har jeg intet mærket.. Så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Det er svært at sige.. Jeg havde desværre niv, jag og kvalme de gange jeg fik mens.. Men denne her gang.. Der har jeg intet mærket.. Så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde

Ja det rigtigt nok. Det er nu nok bare min mens  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.