faste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2014

debbie19

Hej 

Skal en tur under kniven imorgen og skal derfor faste.. 

men er i tvivl..

normalt går jeg nem"kold" vis jeg ikke spiser store måltider mindst 3 gange om dagen bliver utilpas fryser ingen energi om sommetider får jeg det som om jeg dratter om vis jeg ikke får mad nuuu..

så er i tvivl om jeg skal stå op kl 5 for at spise morgenmad..

skal under kniven 11.45 men der er sikkert lang ventetid..

jeg tænker bare min mave er nok sulten alligevel der ved 10 11 tiden men trods alt har den jo ikke sultet i så lang tid.. vi spiser nemlig om ca 1 time og vis jeg ikke står op kl 5 så sulter jeg jo i 17 timer--

hvad ville i gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

lillespir26

Faste plejer at være fra 00 dagen før til efter operation 

Anmeld

14. december 2014

debbie19

lillespir24 skriver:

Faste plejer at være fra 00 dagen før til efter operation 

har fået besked på det kun er 6 timer før

Anmeld

14. december 2014

Klumpe-dumpe

debbie19 skriver:

Hej 

men er i tvivl..

normalt går jeg nem"kold" vis jeg ikke spiser store måltider mindst 3 gange om dagen bliver utilpas fryser ingen energi om sommetider får jeg det som om jeg dratter om vis jeg ikke får mad nuuu..

jeg tænker bare min mave er nok sulten alligevel der ved 10 11 tiden men trods alt har den jo ikke sultet i så lang tid.. vi spiser nemlig om ca 1 time og vis jeg ikke står op kl 5 så sulter jeg jo i 17 timer--

hvad ville i gøre..

Jeg blev opr i mandags. Jeg spiste intet om morgen, men drak æblejuice lige inden de 2 timer, da jeg ankom bad jeg om sukker-drop og så gik det indtil jeg kom ned Kl ca 13:00. 

Pøj pøj med det. 

Anmeld

14. december 2014

debbie19

Klumpe-dumpe skriver:

Jeg blev opr i mandags. Jeg spiste intet om morgen, men drak æblejuice lige inden de 2 timer, da jeg ankom bad jeg om sukker-drop og så gik det indtil jeg kom ned Kl ca 13:00. 

Pøj pøj med det. 

okay  tror ikke det er muligt at få sukkerdrop da det er en dagkirugisk afd.. bliver dog indlagt efterfølgene til næste dag.. da jeg ikke er så frisk efter narkosen bliver ret svimmel og kan faktisk ikke rigtig vågne hurtig op tager som regel nogle timer for mig hvor andre er hurtige ud af døren igen

Anmeld

14. december 2014

Klumpe-dumpe

debbie19 skriver:

Hej 

men er i tvivl..

hvad ville i gøre..

Pøj pøj med det. 

Anmeld

14. december 2014

Klumpe-dumpe

debbie19 skriver:

okay  tror ikke det er muligt at få sukkerdrop da det er en dagkirugisk afd.. bliver dog indlagt efterfølgene til næste dag.. da jeg ikke er så frisk efter narkosen bliver ret svimmel og kan faktisk ikke rigtig vågne hurtig op tager som regel nogle timer for mig hvor andre er hurtige ud af døren igen

Jeg er ret sikker på du kan få sukkerdrop. 

Anmeld

14. december 2014

debbie19

Klumpe-dumpe skriver:

Jeg er ret sikker på du kan få sukkerdrop. 

tak for svar  tror jeg vil sove så længe som muligt dog skal jeg med tog så er nødtil at tage tidligere afsted 

Anmeld

14. december 2014

debbie19

kan man slette sine oplæg? jeg har bestemt jeg står op kl 5 og får en god morgenmad eller natmad haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.