Her kommer en lille update:
var ved lægen tidligere i dag. Har stadig en svag blødning og lægens g-test var negativ, men hun undersøgte stadig mit underliv og fandt stadig noget på 4-5 mm. ved æggestokken, så hun ringede til gynækologisk afdeling og snakkede en masse læge snak som jeg ikke fattede ret meget af, men jeg hørte at hende i røret spurgte om noget og min læge svarede "jo, i 08", så det tænker jeg må ha' noget at gøre med da jeg fik min datter. Hvad mon det kan være relevant for? De aftalte at jeg får en tid til undersøgelse hos en gynækolog indenfor de næste fire uger, da min læge ikke mente det var akut. Til sidst sluttede hun af med en blodprøve for graviditet, som jeg får svar på onsdag først... Hun fortalte mig at det er sjældent at det kun kan ses i en blodprøve, men jeg håber til det sidste at det stadig er fordi jeg er gravid og ikke fordi der er en cyste

. Nu efter jeg er kommet hjem og har været på toilettet, så er det som om at blødningen er blevet mindre igen.. Blødte slet ikke på mit bind hele dagen i går og i morges var der lidt, men nu her da jeg tørrede mig så var der nærmest ingenting på papiret heller... Jeg er lidt forvirret og nervøs for det hele, men håbefuld
Anmeld