Positiv dato, forskellig fra barn til barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. december 2014

Anonym trådstarter

Ja kære piger...

jeg står lidt i et dilemma af en art, af hensyn til job osv er jeg lige ano.

jeg har i forvejen 2 børn, i sin tid husker jeg at jeg testede positiv med dem på den første udeblevne dag, altså 4+0 ...

Jeg er idag på dag 35 i en cyklus der ellers ALLE dage har lagt på 28, jeg tog en test idag, da jeg opdage at jeg var gået over tid, den var negativ, altså er jeg ikke gravid.

Men men... Hvor bliver min mens så af? Har i prøvet i de forskellige graviditeter at teste positiv , lad os sige tidligt i en graviditet og sent i en anden?

jeg er lidt rundforvirret over den manglende mens da jeg bestemt ikke lider af uregelmæssig cyklus... Nogen bud??? Vi prøver ikke på at få barn, så jeg har lidt udelukket psyken, dog er jeg meget overvebyrdet på jobbet, så måske stress relateret ? Eller er jeg gravid? (Gisp ) og kan bare ikke teste endnu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

Anonym trådstarter

Lad mig spørge anderledes, hvor SENT testede i positivt?

Anmeld

14. december 2014

modesty

Anonym skriver:

Ja kære piger...

jeg har i forvejen 2 børn, i sin tid husker jeg at jeg testede positiv med dem på den første udeblevne dag, altså 4+0 ...

Jeg er idag på dag 35 i en cyklus der ellers ALLE dage har lagt på 28, jeg tog en test idag, da jeg opdage at jeg var gået over tid, den var negativ, altså er jeg ikke gravid.

Men men... Hvor bliver min mens så af? Har i prøvet i de forskellige graviditeter at teste positiv , lad os sige tidligt i en graviditet og sent i en anden?

jeg er lidt rundforvirret over den manglende mens da jeg bestemt ikke lider af uregelmæssig cyklus... Nogen bud??? Vi prøver ikke på at få barn, så jeg har lidt udelukket psyken, dog er jeg meget overvebyrdet på jobbet, så måske stress relateret ? Eller er jeg gravid? (Gisp ) og kan bare ikke teste endnu??

Det sker ind imellem at man springer en cyklus over, så det kan også muligvis være dét der er sket. 

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det sker ind imellem at man springer en cyklus over, så det kan også muligvis være dét der er sket. 

Den har jeg ikke skænket en tanket, så er det nok bare det!

Anmeld

14. december 2014

Wik

Jeg ville da teste igen for at være sikker. jeg har ikke prøvet at springe en gang over, men jeg har prøvet at gå over tid uden at være gravid. Tjek det og se om du får din mens derefter. 

Anmeld

14. december 2014

Mia&Allan

Anonym skriver:

Ja kære piger...

Altså jeg vil sige jeg har prøvet lidt alle tre ting 

Har prøvet at springe en periode over (altså en mærkelig lang cyklus)

med min store pige testede jeg først positiv i omkring uge 9 før ku det ik ses på teksterne men det kunne ses i blodprøverne 

Jeg er nu gravid igen og testede positiv allerede inden forventet mens 

Anmeld

14. december 2014

Happiness

Det kan være at du bare er sent om at udvikle hcg denne gang.

MEN det kan altså også være pga arbejdspres! Jeg var presset på jobbet for 2 år siden, og det endte med jeg havde min mens. 2 gange om måneden! Jeg endte med en sygemelding med stress i 2-3 måneder.

Men 'back to topic', så nævnte min læge at stress og pressede situationer/tider kan have indflydelse på ens cyklus. Både at man, som jeg, blødte flere gange, men den kunne også resultere i at cyklus blev længere. 

Så hvis du fortsat tester negativt, ville jeg også overveje at sætte gearet lidt ned, hvis det er muligt. Eller skaf dig selv flere pauser til at geare ned og samle dig på

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Der er ikke andet for end at afvente ... Må give det en "cyklus" mere , og hvis der stadig ikke sker noget må jeg jo høre hr . Doktor ad :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.