Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PIh jeg er spændt på blodprøven om 6 dage, som vil fortælle om vores 1. IVF forsøg lykkedes !!! Har testet negativ i dag og tror jeg tester igen på tirsdag der er gået testmonster i mig
har mange symptomer - såsom vildt ømme/Stramme bryster, ondt i lænden og enorme humørsvingninger .. Har ellers ikke rigtig mærket til bivirkninger da jeg tog hormon indsprøjtningerne, så det ville være mærkeligt hvis det var dem jeg mærkede nu .. Satser på en graviditet !!! Krydser alt hvad vi har- på at få verdens bedste julegave !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Forresten så er jeg 3+2 hvis den er der
Uha det er meget tidligt at have alle de symptomer og satse på graviditet. Vent med at teste hvis du kan. For teste for tidligt er alligevel ofte spildt. Ved godt det er svært. Held og lykke
l.kjoeller skriver: Uha det er meget tidligt at have alle de symptomer og satse på graviditet. Vent med at teste hvis du kan. For teste for tidligt er alligevel ofte spildt. Ved godt det er svært. Held og lykke
Ja, men jeg mener at for at det skal lykkes, skal man også turde håbe det bedste ...
det er nemlig mega svært at lade vær med at teste og tiden går såååå langsomt !!!
Babyhjerne skriver: Ja, men jeg mener at for at det skal lykkes, skal man også turde håbe det bedste ... det er nemlig mega svært at lade vær med at teste og tiden går såååå langsomt !!!
Har selv været i dine sko. Testede to dage før for at forberede mig og thats it. Og selvfølgelig skal man håbe. Lød bare meget besluttet hihi tror stadig det er meget tidligt hvis det er graviditeten. Har du fået gel ? For det kan også give symptomer
Babyhjerne skriver: PIh jeg er spændt på blodprøven om 6 dage, som vil fortælle om vores 1. IVF forsøg lykkedes !!! Har testet negativ i dag og tror jeg tester igen på tirsdag der er gået testmonster i mig har mange symptomer - såsom vildt ømme/Stramme bryster, ondt i lænden og enorme humørsvingninger .. Har ellers ikke rigtig mærket til bivirkninger da jeg tog hormon indsprøjtningerne, så det ville være mærkeligt hvis det var dem jeg mærkede nu .. Satser på en graviditet !!! Krydser alt hvad vi har- på at få verdens bedste julegave !!!
Hej
Du har fået en masse hormoner i forbindelse med IVF behandlingen og de kan godt påvirke kroppen så man får de mest mærkelige symptomer, uden at det behøver at være lig med graviditet, desværre
Da jeg var i uge 3 var jeg mega oppustet det gik heldigvis over igen
for at Blodprøven viser positiv
BP var desværre negativ men vi har et fryseforsøg , som starter op når mens kommer i midten af januar så det glæder vi os til
Vores datter er også ivf, jeg kunne teste positiv 3+4, så det kan lade sig gøre ❤️. Tro på det, og hvis den ikke er der, så er det op på hesten igen. Alt held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128