Jeg er SÅ træt af vores hus..
førstegangs købere med drømmen om et dejligt hus og familie.. Den er bare så ødelagt snart.. Jeg synes at alle ulykker der sker, bare sker for os..
vi fandt ud af kort tid efter vi flyttede ind at der var en skade i hele vores hus, og derfor skulle hele huset renoveres. Heldigvis havde vi tegnet forsikring, men bare fordi man har lavet en ejerskifteforsikring er det ikke ensbetydende med at de vil betale.. Vi kæmpede i 8 stive mdr med forsikringen, i mellemtiden kom vores baby til verdenen, og vores andet barn og os boede allesammen i flyttekasser inde i stuen! 8 mdr senere fik vi kæmpet os op på et beløb der kunne dække 3/4 dele af skaden.. I mellemtiden fik vi da også lige en vandskade under huset
Anyway, vi blev genhuset i haven i 2 mdr mens huset blev lavet indvendigt. En lille utæt skurvogn, med hund, kat, baby og os.. Det var okay, fordi vi vidste at vi endelig snart ville komme på plads.. For 1 måned siden flyttede vi så endelig ind igen.. Og så starter de næste problemer.. Først er der intet vand i bryggers.. Det fik vi fikset. Nu er der så intet tryk på vandet, og varmen er gået, og ja, så flyder der nu også vand ud under vores toilet.. Så nu må vi ringe til VVS imorgen og forhøre os igen hvad der nu kan være galt. De mistænker en utæthed, og jeg kan næsten ikke magte flere dårlige ting..
når ja, og så er der en der har påkørt min bil og stukket af fra sit ansvar.. Armen jeg orker snart ikke flere ulykker..
Jeg takker for at jeg har min mand og dejlige børn hos mig.. De er dem der kan holde humøret oppe lige pt med alle de ubelejlige hændelser vi har haft efterhånden..
vi skal hole jul hos os selv i år med familien på besøg.. Jeg håber dæleme at vand og varme er et mindre problem og kan fikses hurtigt..
puha, jeg skulle lige have luft for mine frustrationer. Tak fordi du læste med.
Anmeld