Fremkaldelse af engangs kamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. december 2014

Mor1986

er der nogen af jer der ved hvor man kan få det gjort uden det koster en bondegård.

vi har ti engangs kamera liggende fra vores bryllup og de er ikke fyldt med billeder. Men vi vil gerne have dem fremkaldt. Jeg spurgte i photocare og når der er mere end ti billeder der på koster det 100 kr og mindre end ti 60 kr. Jeg synes det lyder helt vanvittigt at vi skal give 1000 kr i alt for at få dem fremkaldt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

Isabella_mor

Mor1986 skriver:

er der nogen af jer der ved hvor man kan få det gjort uden det koster en bondegård.

vi har ti engangs kamera liggende fra vores bryllup og de er ikke fyldt med billeder. Men vi vil gerne have dem fremkaldt. Jeg spurgte i photocare og når der er mere end ti billeder der på koster det 100 kr og mindre end ti 60 kr. Jeg synes det lyder helt vanvittigt at vi skal give 1000 kr i alt for at få dem fremkaldt  

I brugsen har de de der poser hvor man kan aflevere film/engangskameraer (måske har de det også andre steder) der koster det ca 50/60 kr pr pose.... 

Anmeld

14. december 2014

Mor1986

Isabella_mor skriver:

I brugsen har de de der poser hvor man kan aflevere film/engangskameraer (måske har de det også andre steder) der koster det ca 50/60 kr pr pose.... 

Det må jeg se om der er et sted i nærheden. Synes 100 kr er helt vildt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.