Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 37+2 i dag, og tror ikke min slimprop er gået endnu. Kom til at tænke på det her forleden dag, og med Ronja opdagede jeg faktisk aldrig den gik.
Var I i tvivl? Eller ved man bare at det formentlig var den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min gik først efter fødslen var gået i gang.. Og jeg var overhovedet ikke i tvivl da den gik..
JH12 skriver: Min gik først efter fødslen var gået i gang.. Og jeg var overhovedet ikke i tvivl da den gik..
Gjorde det ondt/var ubehageligt? Eller er det bare tydeligt at se det er den? Haha lyder da total dum
stm2812 skriver: Gjorde det ondt/var ubehageligt? Eller er det bare tydeligt at se det er den? Haha lyder da total dum
Hverken ubehagelig eller gjorde ondt..
Men synes det var meget tydeligt at se det var slimproppen
JH12 skriver: Hverken ubehagelig eller gjorde ondt.. Men synes det var meget tydeligt at se det var slimproppen
Okay hehe tak for svar Synes bare man hører så mange nævne den skide slimprop, men kan ikke lige forestille mig den
Min gik af flere gange. Og opdagede det ved at det var mere tykt og klistret end udflåd.
Jeg var ikke i tvivl. Der var pludselig ekstremt meget slim når jeg gik på toilettet. Og da der dagen efter også var blod i, vidste jeg at det var den. Til gengæld var jeg ikke klar over jeg havde veer før jeg begyndte at styrt bløde og min mor sagde jeg var gået i fødsel hehe... troede bare at slim proppen var gået lidt tidligt...
stm2812 skriver: Jeg er 37+2 i dag, og tror ikke min slimprop er gået endnu. Kom til at tænke på det her forleden dag, og med Ronja opdagede jeg faktisk aldrig den gik. Var I i tvivl? Eller ved man bare at det formentlig var den
Min gik første gang dagen efter termin - var overhovedet ikke i tvivl. Men fik først veer dagen efter, og så kom den sidste del først to dage efter - under fødslen! :-)
Har født 4 børn og har aldrig bemærket slimproppen
Masig skriver: Jeg var ikke i tvivl. Der var pludselig ekstremt meget slim når jeg gik på toilettet. Og da der dagen efter også var blod i, vidste jeg at det var den. Til gengæld var jeg ikke klar over jeg havde veer før jeg begyndte at styrt bløde og min mor sagde jeg var gået i fødsel hehe... troede bare at slim proppen var gået lidt tidligt...
Fortsætter der med at være slim indtil fødslen? ( eller indtil den evt gendanner sig når man ikke er så langt henne)
haha godt du havde mor til at forklare dig at nu var det nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128