Blødning i starten ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. december 2014

Anonym trådstarter

Er 7+5 i dag, og har den sidste uge pletblødt, brunt blod, min læge siger det er normalt, men med min datter blødte jeg slet ikke  

nogen der ved om det er normalt at pletbløde ?? 

Har forresten ingen smerter.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

stm2812

Anonym skriver:

Er 7+5 i dag, og har den sidste uge pletblødt, brunt blod, min læge siger det er normalt, men med min datter blødte jeg slet ikke  

Har aldrig selv prøvet det, men har læst om det. Og ved mange gravide er det normalt at man oplever en blødning på det tidspunkt, hvor man normalt skulle have haft menstruation.

endvidere er det positivt at det er brunt blod, for så er det ikke frisk. Man kan dog stadig have en vellykket graviditet, selvom det er frisk blod.  For at alt er som dt skal være. Og stort tillykke

Anmeld

13. december 2014

k&k&k&k

Jeg blødte med min søn, men ikke med min datter. 

Det var når jeg tørrede mig og over et par dage. 

Men det blev ikke til mere end det. 

Har en veninden som også har blødt her 2 gang og som har været til trykhedsskanninger pga det, og heller ikke hos hende har/er der noget galt, hun er i uge 14 nu 

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

k&k&k&k skriver:

Jeg blødte med min søn, men ikke med min datter. 

Det var når jeg tørrede mig og over et par dage. 

Men det blev ikke til mere end det. 

Har en veninden som også har blødt her 2 gang og som har været til trykhedsskanninger pga det, og heller ikke hos hende har/er der noget galt, hun er i uge 14 nu 

Sådan er det også med mig det er mest når jeg tørre mig, men i dag var det også i trusserne  

men jeg forholder mig bare i ro, så må jeg lige snakke med min læge op mandag igen  

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Har aldrig selv prøvet det, men har læst om det. Og ved mange gravide er det normalt at man oplever en blødning på det tidspunkt, hvor man normalt skulle have haft menstruation.

endvidere er det positivt at det er brunt blod, for så er det ikke frisk. Man kan dog stadig have en vellykket graviditet, selvom det er frisk blod.  For at alt er som dt skal være. Og stort tillykke

okay tak 

jeg vil slappe af og så vil jeg lige snakke med egen læge på mandag igen  

Anmeld

13. december 2014

Carina:-)

For mig har det været negativt at bløde,men kender flere hvor det ingen betydning har haft.

Mener at have læst at det er normalt for 20% at bløde under graviditet.

Anmeld

13. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det kan være normalt.  Men var sådan  jeg mistede. Synes du skal bede om en scanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.