Bliver bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. december 2014

Hertz

Puha her for 2 uger siden fik jeg kraftige smerter i maven efter sex, føltes som en ve, bare kun i venstre side ringede til fødegangen og blev bedt om at komme derind de scannede og fik den helt store tur derinde, fik så af vide t min livmoderhals var en smule for kort og de diskuterede længe om jeg skulle ha noget til at stoppe en evt fødsel, de blev så enige om at når jeg kun havde haft smerter den ene gang at vi skulle se tiden an og skulle derfor holde øje med mine plukveer. Der har så ikk været noget siden men her for en halv time siden fik jeg endnu en tur med så kraftige smerter også kun i venstre side at jeg måtte ligge mig på gulvet. Tror jeg denne gang lige venter og ser om der sker mere, for hvis jeg ringer vil de ha jeg skal komme og har virkelig langt til sygehuset. Men er så meget i tvivl for bliver sq bange er kun 24+0 i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

BinaMor

ved tvivl RING. om ikke andet bare for at få ro og forhørt dig hos proffer.

Anmeld

13. december 2014

Hertz

BinaMor skriver:

ved tvivl RING. om ikke andet bare for at få ro og forhørt dig hos proffer.

Ved bare de vil ha mig derind igen og står midt i madlavning til alle ungerne men kan jo selvfølgelig ringe når vi har spist.

Anmeld

13. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hertz skriver:

Ved bare de vil ha mig derind igen og står midt i madlavning til alle ungerne men kan jo selvfølgelig ringe når vi har spist.

Hvis madlavning m.m. Ikke kan vente, så er det nok ikke så akut at de kigger på dig. 

Hvis smerten havde været uudholdelig, så havde du vel allerede ringet.

Anmeld

13. december 2014

Hertz

ES90 skriver:

Hvis madlavning m.m. Ikke kan vente, så er det nok ikke så akut at de kigger på dig. 

Hvis smerten havde været uudholdelig, så havde du vel allerede ringet.

Det gjorde kun ondt i et par min præcis ligesom en ve og præcis ligesom sidste gang og der kunne de jo heller ikk finde ud af hva der var galt derfor jeg overvejer at se tiden an. Om der kommer flere eller om det var var en enkelt gang ligesom sidst. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.