Måske gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
15 svar
1 synes godt om
13. december 2014

Anonym trådstarter

Hej 

jeg er lige blevet mor til 2.

fødte for 10 uger siden, 

hvor hurtig kunne jeg blive gravid igen  har det lidt skidt og kaster snart op. Måske er jeg gravid igen eller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Hej 

jeg er lige blevet mor til 2.

fødte for 10 uger siden, 

hvor hurtig kunne jeg blive gravid igen  har det lidt skidt og kaster snart op. Måske er jeg gravid igen eller ? 

Jeg kender en der blev gravid igen efter 2 en halv måned, efter fødslen, så ja det tænker jeg.... 

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Jeg kender en der blev gravid igen efter 2 en halv måned, efter fødslen, så ja det tænker jeg.... 

Ej puha da. Håber jeg ik men har jo ik fået min mens siden jeg fødte så har slet ikk styr på noget overhovede. Tror jeg må købe en test idag så 

Anmeld

13. december 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Ej puha da. Håber jeg ik men har jo ik fået min mens siden jeg fødte så har slet ikk styr på noget overhovede. Tror jeg må købe en test idag så 

Har du slet ik blødt den første måned efter fødslen? Men tror risikoen for at blive hurtig gravid igen er stor, så vidt jeg har hørt, hæng mig ik op på det... men ta en test ja, så får du mere vished, og ellers gå til lægen han kan hjælpe... held og lykke.... 

Og tilykke med den lille,,, 

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Har du slet ik blødt den første måned efter fødslen? Men tror risikoen for at blive hurtig gravid igen er stor, så vidt jeg har hørt, hæng mig ik op på det... men ta en test ja, så får du mere vished, og ellers gå til lægen han kan hjælpe... held og lykke.... 

Nej blødte da jeg fødte ca 2-3 uger. Og har ik haft det siden. Jeg ammer fuldt men ja må tage en test 

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Har jo slet ikke styr på hvornår jeg har æggeløsning og hvornår jeg skulle have mens for har ik fået den 

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

13. december 2014

Heidi.R.

Fik du købt en test? Og har du allerede testet??? 

Anmeld

13. december 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Er også nysgerrig om du har fået testet

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Fik du købt en test? Og har du allerede testet??? 

Nej må købe en imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.