bare brug for at lufte ud,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
0 svar
0 synes godt om
13. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvad jeg vil med mit opslag jeg er bare oprørt

Jeg har den her ilder der stod inde på vores rode værelse mandens og mit. Men han skal ha lavet kontor derinde og jeg børne v på det lille. Han siger jeg så må tage min klamme ilder ind på baby værelset Aldrig i livet! så der kun vores lukket altan tilbage siger han Åh stakkels dyr tænker jeg Vores altan er ligesom et værelse bare uden radiator.. Jeg begynder at slæbe buret ud mod altan da jeg ikke kan løfte, så siger han Be dog om hjælp istedet for Det tænkte jeg ikke lige på, da vi lige havde stået og råbt og skreget af hinanden.. 

Han minder mig så mig lige om han ikke hjælper til med dyrlæge regninger hvis den bliver syg, jeg siger har forstået dig efter som du har råbt det ind på nethinden af mig! jeg er ikke komplet idiot jo

og siger til ham igen, nu gider jeg altså ikke diskutere mere eller tale mere om det da jeg har fattet han hader min ilder og synes den lugter og synes den er klam og den er uhygiejnisk det har jeg forstået og vil bare ikke tale mere om detSå siger han, se sådan er du, du vil aldrig tale om de ting hvor du ved jeg har ret og jeg har en mening ehmm det var nu slet ikke sådan ment mit det var bare havde forstået hans budskab og flyttet min ilder derud så den ingen steder kunne ses eller lugtes Så får jeg afvide jeg skal se at blive voksen og tage mig sammen fordi jeg simpelhent bryder i gråd af frustrationer  sætter mig ude ved min ilder og snøfter lidt bare for at være lidt i fred, kan høre han går forbi og siger hold nu kæft man og siger tsssh, jeg sad og tænkte ved mig selv det her gider jeg ikke virkelig en dum idiotisk tanke jeg ved det godt!  havde bare brug for at komme ud med det. Undskyld de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.