Fryser hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.551 visninger
11 svar
2 synes godt om
13. december 2014

Anonym trådstarter

God eftermiddag

jeg eg har de sidste 5 dage, bare haft iskolde hænder og fødder , uanset hvor mange strømper , trøjer, tæppet eller dyner jeg  tager på,  så fryser jeg bare hele tiden, normalt plejer jeg at koge så meget at jeg kan rende rundt med en top, bukser og bare fødder , 

Har også ømmebryster hvilket jeg  begyndte at få for 3 dage siden, for to dage siden fik jeg en stikken i højre side af underlivet, er træt hele tiden,

kan an det måske være et tegn på graviditet jeg vil være 3+0 Idag (hvis jeg er så heldig og være gravid) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

migxher

Frysen har jeg nu aldrig hørt skulle være tegn på graviditet. 

De andre symptomer kan sagtens være indbildt. Vent og tag en test. 

Anmeld

13. december 2014

modesty

Anonym skriver:

God eftermiddag

jeg eg har de sidste 5 dage, bare haft iskolde hænder og fødder , uanset hvor mange strømper , trøjer, tæppet eller dyner jeg  tager på,  så fryser jeg bare hele tiden, normalt plejer jeg at koge så meget at jeg kan rende rundt med en top, bukser og bare fødder , 

Har også ømmebryster hvilket jeg  begyndte at få for 3 dage siden, for to dage siden fik jeg en stikken i højre side af underlivet, er træt hele tiden,

kan an det måske være et tegn på graviditet jeg vil være 3+0 Idag (hvis jeg er så heldig og være gravid) 

Det lyder umiddelbart usandsynligt, men man ved jo aldrig. Prøv at slappe af og lad være med at tænke på de signaler kroppen sender. Kroppen kan virkelig spille én et puds når man ønsker at blive gravid.

Anmeld

13. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg ved godt det her lyder skørt, men man skal vist holde fødderne godt varme (med sokker på indendørs), når man prøver at blive gravid.

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg ved godt det her lyder skørt, men man skal vist holde fødderne godt varme (med sokker på indendørs), når man prøver at blive gravid.

Ok men havde det fint ang varme fra men mens startede den 22/11 og frem til den 7/12 men fra den 8/12 til nu har jeg bare haft kolde fødder pg hænder

Anmeld

13. december 2014

Tranebaer

Kan du have feber og måske er ved at blive syg?

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Tja måske men føler mig nu ikke syg, men kan da godt være det er det, 

Anmeld

13. december 2014

Emisoph

Jeg frøs KONSTANT de første 14-16 uger af graviditeten! Normalt er jeg absolut ikke kuldskær, og går gerne i nederdel og tynde strømpebukser om vinteren, men nøj hvor jeg pakkede mig ind under graviditeten, så det var ikke kun fordi jeg blev gravid i vinters!

Selv i Tyrkiet i april formåede jeg at gå med lange støvler og jeans i 28 graders varme, ellers havde jeg ikke helt varmen.. Frøs dog ikke så meget der som i starten af graviditeten , men væsentlig mere end nogensinde før

Nu fryser jeg ikke længere, selv ikke i det stormvejr som netop har været.. fødte for 3 måneder siden

(Puha det blev alligevel langt &nbsp

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Emisoph skriver:

Jeg frøs KONSTANT de første 14-16 uger af graviditeten! Normalt er jeg absolut ikke kuldskær, og går gerne i nederdel og tynde strømpebukser om vinteren, men nøj hvor jeg pakkede mig ind under graviditeten, så det var ikke kun fordi jeg blev gravid i vinters!

Selv i Tyrkiet i april formåede jeg at gå med lange støvler og jeans i 28 graders varme, ellers havde jeg ikke helt varmen.. Frøs dog ikke så meget der som i starten af graviditeten , men væsentlig mere end nogensinde før

Nu fryser jeg ikke længere, selv ikke i det stormvejr som netop har været.. fødte for 3 måneder siden

(Puha det blev alligevel langt &nbsp

Plejer nemlig ikke og fryse så meget som jeg gør, men selvom jeg fryser kan sveder jeg faktisk også , lidt efter jeg har pakket mig ind i tæpper, bluser og tykke strømer så koger jeg :/ 

Anmeld

14. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

God eftermiddag

Hej med dig

Det er svært at sige - hjernen kan bilde én de mærkeligste symptomer ind, når man gerne vil være gravid. Jeg har prøvet de fleste, desværre uden at det betød en positiv test. 

Men... det skal siges, at ved min seneste graviditet, der var det allerførste tegn at jeg hundefrøs som en gal - noget jeg ellers aldrig gør 

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.