Den er god nok, ik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

mor88

BinaMor skriver:

tillykke

Taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

MT86

mor88 skriver:

Tak Og i lige måde 

Ringede til lægen, og de vil ikke se mig før om 5 uger?   

Der vil jeg i hvertfald være i uge 9+, så synes det er lidt sent?

Det er sent! Jeg skal til lægen igen den 5.1.15 og ha taget blodprøve til dubbeltesten! Min vandrejournal er startet op idag! Men det kunne godt ha ventet til januar! Du skal ind omkring uge 8. Det sagde min læge ihvertfald idag at man kunne vente til! 

Du må ringe og spørge om det ikke er i uge 8 du skal!!

Anmeld

15. december 2014

mor88

MT86 skriver:

Det er sent! Jeg skal til lægen igen den 5.1.15 og ha taget blodprøve til dubbeltesten! Min vandrejournal er startet op idag! Men det kunne godt ha ventet til januar! Du skal ind omkring uge 8. Det sagde min læge ihvertfald idag at man kunne vente til! 

Du må ringe og spørge om det ikke er i uge 8 du skal!!

Hmm... Så må jeg hellere ringe tilbage i morgen, for hvis jeg har beregnet korrekt vil jeg være 9+3 til første lægekonsultation

Anmeld

15. december 2014

Karla

mor88 skriver:

Hmm... Så må jeg hellere ringe tilbage i morgen, for hvis jeg har beregnet korrekt vil jeg være 9+3 til første lægekonsultation

Det er helt fint, at du har fået tid 9+3. Du skal bare have lavet vandrejournal og have taget blodprøve til double test i forbindelse med NF, mellem uge 8+0 og 10+3 eller 10+6 (kan ikke helt huske det, men i hvert fald engang i uge 10+)  mange læger giver en tid omkring uge 9, da man så er sikker på at være langt nok henne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.