Fortælle om en ups'er - hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
10 svar
6 synes godt om
13. december 2014

Anonym trådstarter

Da det hele er meget nyt, er jeg anonym 

vi har nu fundet ud af at vi venter os, denne gang var det dog en ups'er men vi er begge enige om, at beholde barnet, da vi begge føler det allerede nu er et lille liv, og vi vil ikke stå i fremtiden og fortryde eller tænke over hvad det lille barn kunne ha været for en osv 

Dette er vores 4 barn, og de andre gange har vi allerede fortalt nyheden i uge 4-5 til familie og nære venner

Jeg overvejer meget et billede af børnene med t-shirts hvor der står jeg skal være storebror/storesøster, og sætte i et julekort, og give bedsterne til jul, men vil der, kun være ca 6-7 uger henne, og er meget nærvøs for deres reaktion, da der er meget kort imellem alle børnene 

hvad af synes i om ideen, er det helt tosset, andre ideer modtages også med kyshånd

I skal heller ikke snydes for et billede af beviset  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

migxher

Det er da en rigtig sej ide 

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Det er da en rigtig sej ide 

Tak, har to bluser de store stadig kan knive dig i fra sidste graviditet, hvor jeg ikke kunne finde dem fær det var for sent  Og så kan jeg genbruge en Body min ældste havde på, da vi fortalte om barn nr 2 hvor der står 

opsøge they did it again, im going to be a big brother 

Men er meget nervøs, bliver den hvor den skal og kommer til tiden, bliver der ca 4.5 år imellem nr 1 og nr 4 

Anmeld

13. december 2014

Linkae

Tillykke med graviditeten �� Så er det jeg kan se det Sjove i hvis i venter tvillinger som os der bare lige skulle ha en nr. 4 ���� 

God jul

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Tillykke med graviditeten �� Så er det jeg kan se det Sjove i hvis i venter tvillinger som os der bare lige skulle ha en nr. 4 ���� 

God jul

Ej skulle i ha nr 4 som blev til nr 4 og 5 ? Håber ikke det er os 

Anmeld

13. december 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Da det hele er meget nyt, er jeg anonym 

vi har nu fundet ud af at vi venter os, denne gang var det dog en ups'er men vi er begge enige om, at beholde barnet, da vi begge føler det allerede nu er et lille liv, og vi vil ikke stå i fremtiden og fortryde eller tænke over hvad det lille barn kunne ha været for en osv 

Dette er vores 4 barn, og de andre gange har vi allerede fortalt nyheden i uge 4-5 til familie og nære venner

Jeg overvejer meget et billede af børnene med t-shirts hvor der står jeg skal være storebror/storesøster, og sætte i et julekort, og give bedsterne til jul, men vil der, kun være ca 6-7 uger henne, og er meget nærvøs for deres reaktion, da der er meget kort imellem alle børnene 

hvad af synes i om ideen, er det helt tosset, andre ideer modtages også med kyshånd

I skal heller ikke snydes for et billede af beviset  

Jeg tænker, behøver de vide deres 4. barnebarn er en ups'er? I har valgt at beholde og derved få 4 børn, og hvis det er jeres ønske, så det jo sådan det er.. At barnet ikke var planlagt, behøver ingen andre end du og faderen at vide

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg tænker, behøver de vide deres 4. barnebarn er en ups'er? I har valgt at beholde og derved få 4 børn, og hvis det er jeres ønske, så det jo sådan det er.. At barnet ikke var planlagt, behøver ingen andre end du og faderen at vide

I princippet nej, og siger det nok ikke som det første når det meddeles, kun hvis de selv siger noget, for de ved godt at vi ikke ville have flere lige nu, men måske senere  

men det betyder ikke at barnet ikke bliver lige så ønsket. Det er en glædelig overraskelse  

Anmeld

13. december 2014

De3Guldklumper

Linkae skriver:

God jul

Ja det jokede min jm også med da jeg havde født nr 3. Så ses vi om nogle år når i skal have BÅDE nr 4 & 5.. Måtte så sige til hende at det skulle hun bestemt ikke joke med da det skete for min mor og far Haha - hun så lidt forkert ud i ansigtet..

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

De3Guldklumper skriver:

Ja det jokede min jm også med da jeg havde født nr 3. Så ses vi om nogle år når i skal have BÅDE nr 4 & 5.. Måtte så sige til hende at det skulle hun bestemt ikke joke med da det skete for min mor og far Haha - hun så lidt forkert ud i ansigtet..

Anmeld

13. december 2014

Linkae

Anonym skriver:

Ej skulle i ha nr 4 som blev til nr 4 og 5 ? Håber ikke det er os 

Jep.... Chok chok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.