Brand i juletræ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2014

Skouboe

Her er årsagen til at jeg ikke tager mit juletræ ind før et par dage før jul og at jeg er helst undgår levende lys på den.

http://www.bolius.dk/video/vis/se-hvor-hurtigt-et-juletrae-braender-12/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hold da kæft hvor vildt!! Undskyld mit sprog!! 

Vi får heller ikke juletræ ind før et par dage lige inden juletræ. Min kæreste er dog op vokset med levende lys på træt så det får vi men det er jeg ikke særlig begejstret for men bøjer mig da det er hans families tradition. 

Men det er jo fuldstændig uhyggeligt så hurtigt det spredte sig!!

Anmeld

12. december 2014

Skouboe

Omsorgsgiver skriver:

Hold da kæft hvor vildt!! Undskyld mit sprog!! 

Vi får heller ikke juletræ ind før et par dage lige inden juletræ. Min kæreste er dog op vokset med levende lys på træt så det får vi men det er jeg ikke særlig begejstret for men bøjer mig da det er hans families tradition. 

Men det er jo fuldstændig uhyggeligt så hurtigt det spredte sig!!

Ja, det er helt vildt. Jeg var på brandkursus med arbejdet, og instruktøren viste denne video, og siden da er mit juletræ kommet ind et par dage før juleaften, så det ikke når at blive tørt, og der er KUN levende lys på, når vi danser om det, resten af tiden er det en lyskæde, der er tændt. 

Anmeld

12. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Skouboe skriver:

Ja, det er helt vildt. Jeg var på brandkursus med arbejdet, og instruktøren viste denne video, og siden da er mit juletræ kommet ind et par dage før juleaften, så det ikke når at blive tørt, og der er KUN levende lys på, når vi danser om det, resten af tiden er det en lyskæde, der er tændt. 

Man kan jo nærmest ikke nå at gøre noget som helst før den har fanget alt omkring sig  

Anmeld

12. december 2014

Skouboe

Omsorgsgiver skriver:

Man kan jo nærmest ikke nå at gøre noget som helst før den har fanget alt omkring sig  

Nej, det er skræmmende!

Anmeld

13. december 2014

Kløver

Skouboe skriver:

Her er årsagen til at jeg ikke tager mit juletræ ind før et par dage før jul og at jeg er helst undgår levende lys på den.

http://www.bolius.dk/video/vis/se-hvor-hurtigt-et-juletrae-braender-12/ 

Det er så vildt, vi har ikke levende lys, og vi har et lille øko juletræ som bliver genbrugt og derfor er frisk hele dec måned selvom vi har pyntet det i stuen håber vi på den måde undgår  flammehav i juletræet 

Anmeld

13. december 2014

migxher

Her harvaltid levende lys på, dog kun mens vi danser og så bliver de slukket og træet kommer gerne ind et par dage før.

Anmeld

13. december 2014

B&J

Vi tager vores ind 5 dage før og vi bruger dog ikke levende lys men ja et juletræ er farligt hvis der går ild i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.