Så er der opstået problemer i mit 5 års lang forhold
for at lave alt være er jeg gravid med første barn 
Vi snakker om parterapi?
noget der har prøvet det?
Og har det hjulpet jeres forhold?
Jeg er 1 meter fra, at kaste håndklædet i ringet, og sige stop. Jeg er ud kørte jeg orker snart ikke mere vores skænderi og problemer. 
Jeg tror på, det for mange virkelig gør en forskel og man kan lære meget, hvis begge parter er indstillet på det. Vi var desværre kun afsted en enkelt gang, da min mand ikke mente vi behøvede det og at HAN havde fået nok terapi igennem sit liv for at blive den han er nu. Ergo mente han indirekte at det er mig der er noget galt med og at han er uforbederlig. (Når det kommer til diskussioner, får han den dog altid vendt om til at han sagtens kan lære mere) Anywho dette er ved at være 4-5 år siden ( vi har været sammen siden 25. januar 2008, gift siden 2011) og vi er stadigvæk sammen, vi skændtes og diskutere selvfølgelig stadigvæk fra tid til anden. Frygteligt når det står på, men rart når det ikke gør. Det er bare ikke grund nok til at gå fra hinanden, vi bliver sammen fordi vi VIL hinanden, vores liv og vores søn på snart 5. Så vi arbejder på det, absolut ikke nok, men vi bliver sammen. Dog er vi begge så selvstændige at vi, skulle det ske, sagtens kan leve og eksistere uden den anden. Jeg ved vores kærlighed er stærkere sammen.
Hos os gik kommunikationen galt længe inden graviditeten, det blev absolut IKKE nemmere eller bedre under påvirkningerne af hormonerne
og er ikke udbedret siden - Mjah til en hvis grad har den jo ellers ville vi ikke være sammen. Men det er absolut ikke vores stærkeste force
Så giv det en chance, spørg din mand om han også ønsker det og ud fra det kender du svaret 
Anmeld