I anledningen af Julen har jeg tilbud på plakater på min hjemmeside hele december - et glimrende sted, hvis man lige mangler de sidste julegaver. Der er masser for både store og små.
http://small-needles.dk/velkommen
Jeg sender 2 gange om ugen i øjeblikket, så det er muligt at nå få dem hjem inden jul.
Jeg har lige færdiggjort en ny plakat, der er den oplagte gaveidé til bedsterne - den kan købes i a4 (210x297mm) for 65 kr og i a3 (297x240) for 100 kr, begge dele inkl. porto og pakket forsvarligt ind i plakatrør. Den kommer som standard med "Hos farmor & farfar", "mormor & morfar" og "bedstemor & bedstefar". Som en ekstra service her op til jul tilbyder jeg at tilpasse den individuelt så man selv kan vælge egne navne uden ekstra omkostninger, fx "moster og onkel" eller "Bedstemor og Søren" osv. Den er så ny at den ikke er på min hjemmeside endnu, men skal bestilles her. Der kan betales med Mobile Pay, Kontooverførsel eller med kreditkort via Paypal på min hjemmeside.
Se desuden mine andre plakater, fx "De bedste ting i livet" "Glimmermandag", "Her i Huset" og "Mest af alt holder jeg af hverdagen" eller en af mine børne plakater. De fleste findes i flere farver, se hjemmesiden for detaljer, eller spørg efter en specifik farve. Jeg laver også bestillingsarbejde til rimelige priser - spørg efter tilbud.
Alle plakater er printet på kraftigt papir i høj kvalitet (250g/m2) beregnet til farveprint.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld