Lussingesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. december 2014

Bell'star

Godaften

Er der nogen af jer kloge kvinder der ved, om Lussingesyge skal starte med ildrøde kinder, eller om influenzasymptomerne godt kan komme først, og så de røde plamager efterfølgene?

Sagen er den, at der pt er Lussingesyge i min søns institution, og har lige pt en søn der er snotforkølet (har han været siden i går) og nu også har 40,3 i feber OG så har han lige kastet op også, for at toppe det ekstra op.  

Han har ikke haft røde kinder hverken i dag eller igår, men det synes jeg så småt han har fået efter hele denne omgang med opkast over det hele. (Men tænker, at det ligeså godt kan være feberen der spiller ind der) 

er der nogen der har erfaringer med Lussingesyge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

WilliamDSTN

Bell'star skriver:

Godaften

Er der nogen af jer kloge kvinder der ved, om Lussingesyge skal starte med ildrøde kinder, eller om influenzasymptomerne godt kan komme først, og så de røde plamager efterfølgene?

Sagen er den, at der pt er Lussingesyge i min søns institution, og har lige pt en søn der er snotforkølet (har han været siden i går) og nu også har 40,3 i feber OG så har han lige kastet op også, for at toppe det ekstra op.  

Han har ikke haft røde kinder hverken i dag eller igår, men det synes jeg så småt han har fået efter hele denne omgang med opkast over det hele. (Men tænker, at det ligeså godt kan være feberen der spiller ind der) 

er der nogen der har erfaringer med Lussingesyge?

Mener bare at de får de der vildt røde kinder, høj feber og er rigtig dvaske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.