æv, føler mig oppustet og har ubehag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. december 2014

charthys

Hej piger.

Tænkte der var nogen der kunne fortælle mig om hvordan de har det et par dage før ægudtagning, når der tilsyneladende er godt med æg på vej??

Jeg skulle have en 8-10 stykker af en pæn størrelse der skal ud mandag, og jeg syntes faktisk ikke det er så behageligt mere.

Har ikke haft gener indtil nu, men nu strammer mine bukser, jeg skal tisse hele tiden, og jeg har noget der minder om milde mens smerter. Er det helt normalt??

De sagde ikke noget om væskeophobning til scanningen i dag, så tænker ikke der er noget galt galt, men altså. Jeg kan godt mærke det fylder derinde, hvor små de så end er ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

l.kjoeller

Helt normalt  

Anmeld

12. december 2014

Miss BananaHammock

Jeps det oplevede jeg også hver gang! Æggene fylder! 

Anmeld

12. december 2014

lillehåb

Jep, helt normalt.

Mener jeg kan huske de skal være 16-20 mm pr æg. Før de kan bruges. Så kan godt forstå du føler ubehag. Måske træthed og manglende sexlysten. Tænk hvad man må gå igennem for ens drøm at blive mor

Håber du får lov til at få dem ud snart.

Anmeld

12. december 2014

charthys

Jotak, det var mellem 14 og 18 mm i dag, - så hvis man ganger det med 10 æg, er det jo også en smule... :-D

Og nu er jeg jo mor til 3 dejlige børn, - de her æg er til en anden, der mangler dem ;-)

Faktisk føles det her lidt ligesom at være nygravid, minus kvalmen altså ...

Anmeld

12. december 2014

lillehåb

Ja det er vel en meget god måde at samlinger det  

Syns det er flot du har valgt at hjælpe.

Så bliver det jo spændende at se hvordan de forløber sig alt held og lykke herfra

Anmeld

12. december 2014

tweety2060

Helt normalt :-D og super flot Gestus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.