Please hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
9 svar
1 synes godt om
12. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle dejlige kvinder! 

Jeg har taget en graviditetstest hvor jeg ved et "uheld" opdagede at den var positiv - der kom en meget utydelig ekstra streg på. Jeg kan ikke huske om den kom lige med det samme eller lidt efter, så spørgsmålet er: kan jeg sagtens få endnu en positiv test igen eller kan den sagtens bare være falsk positiv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

l.kjoeller

Kan være falsk  positiv. Dermed ikke sagt du ikke er gravid.  Tag en ny  

Anmeld

12. december 2014

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Jeg har taget en graviditetstest hvor jeg ved et "uheld" opdagede at den var positiv - der kom en meget utydelig ekstra streg på. Jeg kan ikke huske om den kom lige med det samme eller lidt efter, så spørgsmålet er: kan jeg sagtens få endnu en positiv test igen eller kan den sagtens bare være falsk positiv? 

Tag en ny test og få svar den kan ikke være falsk positiv 

Anmeld

12. december 2014

l.kjoeller

Lukas&Liam<3 skriver:

Tag en ny test og få svar den kan ikke være falsk positiv 

Den kan være falsk positiv hvis resultatet er aflæst efter tid 

Anmeld

12. december 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Mine var positiv efter tid, men har set hjerteblink så den var god nok den kan godt være positiv selvom stregen kom for sent...

skynd dig at tage endnu en test 

Anmeld

12. december 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Mine var positiv efter tid, men har set hjerteblink så den var god nok den kan godt være positiv selvom stregen kom for sent...

skynd dig at tage endnu en test 

Hvad mener du med, at du har set et hjerteblink?

Anmeld

12. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hun har været til en tidlig scanning og set hjertet blinke  

Anmeld

12. december 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

At jeg stod med to teste der var positive efter tid, og grundet et tidligere dårligt forløb fik vi en tidlig scanning...

her kunne vi se et lille hjerte banke, hos det lille foster... 

Mener bare at selvom "testen er ugyldig efter de fem minutter" kan en positiv test være reel nok

Anmeld

12. december 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

At jeg stod med to teste der var positive efter tid, og grundet et tidligere dårligt forløb fik vi en tidlig scanning...

her kunne vi se et lille hjerte banke, hos det lille foster... 

Mener bare at selvom "testen er ugyldig efter de fem minutter" kan en positiv test være reel nok

Jeg er ikke helt sikker på, hvornår stregen kom til synes - jeg opdagede den ved et "uheld". men hvis der f.eks. gik mere end 10 min, kan den så være ugyldig og ikke en jeg burde tænke mere over?

Anmeld

12. december 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Jeg er ikke helt sikker på, hvornår stregen kom til synes - jeg opdagede den ved et "uheld". men hvis der f.eks. gik mere end 10 min, kan den så være ugyldig og ikke en jeg burde tænke mere over?

Altså i realiteten er alle teste der er aflæst over tid "ugyldige", men det betyder ikke at du ikke er gravid,.. Du kan bare ikke være 100 på at den er positiv...

den eneste måde du kan få svar på er ved at tage en ny og aflæse den inden for de fem min...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.