Pris for fotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

194 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. december 2014

nebbe

Hej alle sammen. Hvor meget har i skulle betale for fotografering af de små med efterfølgende billeder...?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
nebbe skriver:

Hej alle sammen. Hvor meget har i skulle betale for fotografering af de små med efterfølgende billeder...?..

I photocare Silkeborg gav jeg 2300 for gravidfoto+nyfødtbilleder. Og 10 billeder i alt. Nu til jul har jeg givet 1200 kr for fotografering og 8 billeder

Anmeld

12. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nyfødt fotografering hos Our Beloved i Køge - 1800 for 8 redigerede billeder.

Anmeld

12. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Vi blev fotograferet af En inde i Odense vi gav 800kr for en baby fotografering med 15 radegered billeder hvor vi osse selv var med på nogle og så fik vi billederne tilsendt på computeren og så kunne vi bruge billederne som det passede os vi har så fået lavet 5 kalendere til 300 kr og 4 kopper til 60 kr stk  ☺

Anmeld

12. december 2014

Rockertand

nebbe skriver:

Vi får taget portrætfotografier af børnene hvert år, det første år er det i dåbskjolen, efterfølgende er det med samme baggrund og lys og i hvid bluse, så vi kan få en hel billedserie for hver.

Ca. hvert 3. år får vi også taget gruppebillede.

Fordi vi er faste kunder, giver vi 550 kr for 6 billeder i bedste kvalitet og med lidt retouchering, hvis der er behov.

Anmeld

12. december 2014

nebbe

Tusinde tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.