Godaften alle sammen..
jeg står i den situation at jeg endelig er blevet gravid igen efter jeg har prøvet siden min forrige graviditet (som var udenfor livmoderen) hvor jeg blev opereret akut da jeg var 4+3 dage henne..
nu hvor jeg er gravid igen og har været til første scanning i mandags hvor gynækologen sagde at ægget højst sandsynligt sidder rigtigt hvor det skal for han kunne ane en lille plet og han var 98% sikker på at det gjorde, så er jeg ærligtalt skide bange for at det sidder udenfor igen selvom han sagde noget andet..
Forrige graviditet sagde gynækologerne nemlig at det sad rigtigt, så sad det forkert, så sad det rigtigt og så sad det absolut forkert og jeg sgu akut opereres pga livsfare..
men den gang var graviditetstesten meget lav positiv frem for denne gang kan man se begge streger virkelig tydeligt.. Men også bare i denne graviditet har jeg fået svamp pga mine hormoner er ubalanceret eller hvad man kan sige som er under behandling med creme, men her til aften kunne mig og min kæreste ikke holder fingrene for hos selv så vi smuttede ind i soveværelset og prøvede at hygge os, hvilket vi måtye stoppe pga det gjorde ondt på mig..
nu hvor jeg ligger og slapper af på sofaen kan jeg mærke en form for irritation (mild) smerte i min højre side, hvor jeg blev opereret sidst (de bevarede æggelederen) smerten ligger ved hoften og det sådan når jeg f.eks lige mærker efter og trykker blidt gør det ondt..
er det noget jeg skal tage alvorligt??? Ønsker dette barn og netop også fordi min chance for en graviditet indenfor livmoderen er minimal pga min forrige graviditet, så er risikoen stor for den sætter sig forkert igen.
jeg har tid på tirsdag til en ny scanning men jeg er skide bange for at noget er gået galt?
Hvad er jeres erfaringer med smerter under jeres graviditet , sgu kun være 1 - 1,5 små uge henne efter gynækologens mening..
Anmeld