Mave forskel 21 til uge 23+5.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
17 svar
2 synes godt om
11. december 2014

got2b

Jeg sad og så billeder igennem hvor jeg har taget nogle af min mave, og der kan jeg se det er gået stærkt! 

I den hvide er fra uge 21, og den hvide med noget på fra idag " 23+5 " stærkt er det gået!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

GUSO

Hold da op der er da sket en del 

Anmeld

11. december 2014

got2b

GUSO skriver:

Hold da op der er da sket en del 

Ja præcis. Min mave er os større end normalen men bette pigen er under normalen, for mig giver det ingen mening .

Anmeld

11. december 2014

GUSO

Måske hun bare har en ordentlig pool at mænge sig i 

Anmeld

11. december 2014

GUSO

Har lige kigget igen og hold da op den er vokset over navlen hva Det er da godt nok en kæmpe forskel 

Anmeld

11. december 2014

got2b

GUSO skriver:

Har lige kigget igen og hold da op den er vokset over navlen hva Det er da godt nok en kæmpe forskel 

Ja præcis, min jordemoder kiggede os meget på mig og sagde " du er den første som har været så stor, så tidlig i graviditeten " tænkte bare at hub sikkert er stor så. Men næh nej da hun mærkede ku hun næsten ik finde hende og da vi skulle høre hjerte lyd, skulle hun os lige finde hende igen . Synes os det er vildt. 

Anmeld

11. december 2014

GUSO

Hun sagde ikke noget om yderligere undersøgelser?? Ikke for ar gøre dig nervøs men syntes bare det ser lidt vildt ud og når hun knap kan finde hende så må der altså være meget fostervand.. 

Anmeld

11. december 2014

got2b

GUSO skriver:

Hun sagde ikke noget om yderligere undersøgelser?? Ikke for ar gøre dig nervøs men syntes bare det ser lidt vildt ud og når hun knap kan finde hende så må der altså være meget fostervand.. 

Nej, hun vil se til næste gang som er i næste måned, og er min mave i samme str til den tid, for så vokser jeg bare hurtigere, så er ik rigtigt bange for hun holder nogle vilde partyer derinde (: 

Anmeld

11. december 2014

GUSO

Ok dejligt der er spræl   

Anmeld

12. december 2014

got2b

GUSO skriver:

Ok dejligt der er spræl   

Jeps, hun bliver en rigtig party pige

Mig mine bryster følger med min mave . De vejer et ton! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.